11 martie si ninge ca in povesti… (2010)

Din pacate, pentru ca nu mai suport, ninge iar. Am deschis ochii si mi-a fost dat sa vad cea mai urata imagine cand m-am uitat pe fereastra. Ninge. Ninge si viscoleste, astfel incat pare ca zapada vine de pretutindeni si de nicaieri, de peste tot – parca ne ataca folosind strategii de razboi si ura dusmanilor cei mai de temut! Nu mai poooooot, nu mai rezist…


Am spus-o mereu si o spun iar ca nu suport frigul si nimic din ceea ce tine de iarna, in general. Poate multi dintre voi pana acum m-au contrazis, au spus ca sunt cam tacanita pentru simplul motiv ca urasc iarna, zapada (care e atat de frumoasa, nu?) si frigul (care e atat de sanatos, nu?)… Acum citesc pe fcbk sau/si twitter la multi dintre voi ca nu mai puteti, ca vreti primavara sau vara inapoi… Aaahaaa, deci, ma intelegeti acum si ati ajuns la capatul puterilor si voi!!!


Sincer, tot ceea ce imi doresc este sa am de ziua mea parte de o zi frumoasa de primavara, sa fie soare si uscat, sa nu fie mocirla noroioasa si murdarie cat vezi cu ochii, iar de zapada nu mai zic ca nu vreau sa o mai vad vreodata!

Zilele trecute ma uitam la copacii din gradina pe care o am in spatele blocului, exact unde este balconul meu si aveau boboci din care (ma bucuram ca) aveau sa iasa flori frumoase care sa imprastie miresme de primavara… Acum probabil ca vor ingheta si vor muri.

Ma multumesc sa privesc freziile care au inflorit in ghiveci la mine acasa. Violeta care a inflorit in ghiveci la mine acasa. Si imi vine sa rad nervos cand vad cum สCraciunita mea incepe timid sa se inroseasca in asteptarea Craciunului…


Si pare ca primavara e atat de departe… A nins prima data pe 15 decembrie… Suntem pe 11 martie si ninge ca in povesti… Oare chiar suntem o tara blestemata? Inteleg ca toti fura, inteleg ca exista spagi si ca se promoveaza pe baza de “recomandare”, inteleg ca tot romanul fuge de munca, inteleg ca suntem un สpopor de betivi si curve in mare parte, ca cei buni sunt prea putini si se pierd in multime, ca snobismul e la moda si ca banul cumpara orice in Romania… Dar iarna asta a intrecut orice masura, pe asta nu o pot intelege!!!! Nu vreau sa o inteleg…. O urasc….

E 11 martie 2010 si afara ninge ca in povesti…

Ra


8 Comments (+add yours?)

  1. Mr M
    Mar 11, 2010 @ 11:06:34

    “afara e superb, dupa atatia ani avem din nou zapada” … Now swim to work, we have a 2h delay ๐Ÿ™‚

    Reply

  2. Ra
    Mar 11, 2010 @ 11:10:10

    Ce zici de: “afara e de cacat, dupa 3 luni de iarna – inca ninge in dracii aia mari”… Now, get ready to go to work, in ritmul asta fac 3 ore pana la Otopeni… O zi frumoasa si spor la treaba!

    Reply

  3. Mr M
    Mar 11, 2010 @ 11:14:54

    well, this is life, sunt chiar off azi (surpriza) dar astept vesti de la cosmonaut care se da cu sania pina la Iasi acum. ๐Ÿ™‚

    Reply

  4. Mr M
    Mar 11, 2010 @ 11:28:31

    data trecuta am zburat legat 6 zile cand ningea ca-n povesti … si maine oricum am iar de munca ๐Ÿ˜ฆ

    Reply

    • Ra
      Mar 11, 2010 @ 12:16:40

      Stai linistit ca eu cred ca am prins toate cursele intarziate rau in decembrie cand eru toti nervosi ca se grabeau acasa pt sarbatori si o pasagera era sa ma bata ca nu si-a vazut copii de 6 luni si noi intarziem ca nesimtitii… In conditiile in care in fata noastra alte 2 companii renuntasera la decolare din cauza conditiilor meteo si noi totusi ne-am “incapatanat” sa ducem pasagerii la destinatie, chiar daca cu intarziere… Asa ca… URASC IARNA!!!!

      Reply

  5. marius
    Mar 11, 2010 @ 12:55:51

    dar ce zapada e la voi!!!!!! aici acum ninge. Sper, totusi, ca nu o sa fie asa mult ca acolo ๐Ÿ˜‰

    Reply

  6. Corinas
    Mar 12, 2010 @ 17:43:15

    Ra, ce ma distrezi cu ura ta fata de iarna! ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚ Am mai citit la tine cateva posturi anti-iarna si ma distreaza de fiecare data. Dar acum iti dau si eu dreptate, nici eu n-o mai suport si mi-e asa dor de primavara!!!! Si de o vara din aia torida, sa simt ca mor de cald. Si sa ma duc la plaja, prin Grecia pe undeva, daca se poate ๐Ÿ˜›
    Hai sa speram ca o sa se duca dracului frigul si sa ne gandim la un cocktail, savurat pe un sezlong, pe malul marii… ๐Ÿ™‚

    Reply

Leave a Reply

