Din dragoste pentru cuvinte

M-am tot intrebat in ultimul timp de ce nu mai scrie nimeni scrisori? Scrisori scrise de mana, pe foi de hartie colorate si apoi parfumate, scrisori inchise cu grija in plicuri – apoi sigilate si trimise prin posta la persoana pentru care au fost scrise. Scrisori pe care sa le trimitem, ca apoi sa ne intrebam daca au ajuns oare, daca au fost gasite si citite. Scrisori care sa contina tot ceea ce simtim, o parte din noi si din lumea noastra. Scrisori pe care sa ne chinuim sa le scriem cat mai frumos, sa fie cat mai frumoase… Scrisori, cuvinte, vise colorate, foi parfumate, plicuri sigilate… De ce nu mai corespondam? De ce nu ne mai trimitem fotografii impreuna cu scrisoarea? De ce nu mai iubim cu adevarat???

Mie imi place sa scriu, cred ca atunci cand eram inca la liceu am umplut caiete si agende cu milioane de cuvinte. Cuvinte scrise la repezeala, cuvinte scrise de plictiseala, cuvinte scrise de bucurie sau cuvinte scrise de suparare. Cuvintele sunt cele mai bune prietene ale mele. Imi place sa vorbesc, pe cat imi place sa scriu. Daca ar fi sa aleg intre a vorbi si a scrie cred ca ar fi cea mai dificila alegere din viata mea.

Cred ca as fi in stare sa dorm inconjurata de cuvinte, sa manac in timp ce scriu, sa rad si sa plang alaturi de cuvinte.

Si daca cineva mi-ar lua vocea, cuvintele, foile si stilourile, caietele cu tot ceea ce am scris, offff – Doamne, nici nu vreau ca continui… Pentru ca nu stiu ce as face daca cineva mi-ar lua toate acestea…

As muri de dorul cuvintelor, as muri din dragoste pentru cuvinte…

Ra

10 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Mar 08, 2010 @ 14:09:17

    Ra, am impresia ca eu am scris textul asta si am uitat! Si-acum mi-ai amintit…

    Reply

  2. Ra
    Mar 08, 2010 @ 14:49:52

    Well. Corina, what can I say? Only that GREAT MINDS THINK ALIKE!!!!! Kiss ya’ si La Multi Ani pt azi! O primavara frumoasa. Eu ma tot chinui sa scriu cate un com la tine, dar tehnologia ma doboara pt ca nu imi iese niciodata, tot imi scrie ca nush ce nu poate fi verificat sau ceva de genul…

    Reply

  3. Corinas
    Mar 08, 2010 @ 21:43:42

    Mi-au zis mai multi ca au probleme legate de comentarii, dar habar nu am de ce…
    Iti mai zic o data: mi-a placut textul foarte mult! Te pup si … zboruri placute, La multi ani, sa fii fericita!

    Reply

  4. Ra
    Mar 08, 2010 @ 23:42:42

    Am sa mai incerc cu comentariile, poate am sa si reusesc!!

    Reply

  5. Geo
    Mar 09, 2010 @ 11:27:48

    Sau felicitari… De ce nu mai ofera lumea, pe langa cadou, o felicitare??? Poate pentru ca din materialism, nu mai conteaza cuvintele? Ci doar continutul cadoului????
    La multi ani, si virtual, pentru ieri….
    Mai da si tu un semn

    Reply

  6. marius
    Mar 09, 2010 @ 12:15:50

    Pe mine, uneori, ma ia dorul de scris cu stiloul. Am unul in sertar la birou, il iau si ma joc cu el putin đŸ˜‰

    Reply

  7. biancabibiri
    Oct 08, 2010 @ 11:13:38

    S-au dus vremurile astea. De cand cu internet-ul asta nimeni nu mai trimite scrisori. Poate din cauza ca e mult mai comod asa. Sa conversezi pe mess, sa trimiti mail-uri sau sa vorbesti pe site-uri de profil. Chiar daca nu mai e la fel de frumos si nu are acelasi efect. Ne-am invatat asa, din pacate:(

    Reply

    • Ra
      Oct 09, 2010 @ 17:22:35

      Din pacate, dar sunt convinsa ca fiecare dintre noi am sari in sus de bucurie la gasirea unei scrisori reale in cutia postala!

      Reply

      • biancabibiri
        Oct 11, 2010 @ 04:15:54

        Asta clar! Imi aduc aminte ca acum vreo 7 -8 ani imi trimiteam scrisori cu cineva din alt oras si sincer era foarte misto. Asteptam cu sufletul la gura urmatoare scrisoare si imi verficam mereu cutia postala cand intram in bloc. Dar acum…s-au dus vremurile astea:(

      • Ra
        Oct 12, 2010 @ 09:59:38

        SI eu am “trait” perioada corespondentelor, a asteptarii scrisorilor… Si, ahhh, era de vis!

Leave a Reply

