Pana cand?

No, ca nu se mai poate… Fu-tu-i mama ma-sii de raceala!!!! Aseara m-am bagat la somn sanatoasa, cel putin asa paream. Pentru ca azi dimineata m-am trezit bolnava moarta, cu febra si cu dureri grozave in tot corpul. Nu mai pot si nu mai vreau sa fiu racita. Vreau sa vina vara, macar atunci nu racesc. Maine ma duc la doctor, prea am racit in continuu din noiembrie pana acum. Si in toti anii mei de viata de pana acum, acesta e primul dedicat racelilor… Hate it!!!!

3 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Feb 28, 2010 @ 21:07:40

    Mai Ra, poate ai racit in Dubai, si tu dai vina pe biata iarna romaneasca! 🙂
    Iti doresc sa te faci bine…mai incearca un ceai cu piper.

    Reply

    • Ra
      Feb 28, 2010 @ 21:56:10

      Corina, nu am racit la Dubai, Iar!! Pentru ca vineri am fost ok, sambata am fost ok ziua si seara m-am bagat la somn fiind ok. Azi m-am trezit cu o senzatie de “sunt-pe-moarte”. E ceva in neregula pt ca racesc prea des si rau. Am sa incerc un ceai magic mai tarziu, inainte de culcare. Sa stii ca iti savurez blogul in fiecare zi!!!! Te invidiez pt ca esti ACASA!!!

      Reply

  2. Printesa
    Mar 01, 2010 @ 13:11:02

    Ehe…nu ma invidia prea tare, ca mai am putin si plec, din nefericire. Trebuie sa ma intorc la treaba, in Bucuresti 😦 Si eu te citesc zi de zi, chiar daca nu comentez mereu. Te pup si sanatate! 🙂

    Reply

Leave a Reply

