Il sustin pe Daniel Raduta

Am tot citit in ultimul timp cam peste tot (twitter, facebook, blog-uri) despre oameni care il ajuta pe Daniel Raduta. Recunosc ca nu am fost curioasa cine e si ce are acest om, care sunt motivele pentru care atatia oameni s-au mobilizat ca sa il ajute. Poate pentru ca in fiecare zi vad si aud de oameni care au nevoie de cate ceva. De data aceasta e diferit.

Adi Hadean a tot scris despre licitatii, despre donatii si alte evenimente menite sa aduca la un loc oameni. Oameni care sa il ajute pe Daniel Raduta. Si atunci am vrut sa vad cine. De ce.

Acum vreau sa stiu cum. Cum putem sa il ajutam.

Am aflat ca Daniel are aceeasi varsta cu mine. Ca asteapta un copil. Si ca e diagnosticat cu o boala teribil de cumplita: leucemie acuta limfoblastica, un fel de cancer al sangelui. Are nevoie de transplant de maduva. Costurile se ridica in jurul sumei de 150.000 euro si pana acum s-au strans 70.503 euro. Mai e nevoie de inca 80.000 euro. Hai sa donam, sa licitam, sa il ajutam pe Daniel sa invinga boala. Sa se bucure de copilul care i se va naste, sa fie o familie fericita.

Eu m-am alaturat \”to facebook cause\” si mi-am invitat prietenii sa se alature si ei. Am sa donez Prin telefon apelabil doar din reteaua Romtelecom0900 900 115 donatie de 5 Euro sau 0900 900 110 donatie de 10 Euro. O puteti face si voi. Deasemeni mai putem folosi pentru donatii -Êconturile deschise la Banca Transilvania, agenţia Panduri (sau sucursala Marriott ”n unele aplicaţii online banking),Ê pe numele Răduţă Daniel Mădălin.Ê Conturile sunt in format IBAN (inclusiv cei doi X de la final):

EUR: RO72BTRL06404201F02712XX
RON: RO57BTRL064013HAF02712XX
Cod SWIFT/BIC: BTRLRO22

Putem dona folosind metoda PayPal (detalii aici) sau daca sunteti persoane juridice, puteti dona prin contract de sponsorizare (detalii aici).

Ma tot gandesc ce as putea sa scot si eu la licitatie si sper sa gasesc ceva care sa va capteze atentia.

Deasemeni, puteti veni sa savurati o cina delicioasa gatita de Adi Hadean in zilele de 11 si 12 Êmartie la restaurantul Tarot. Toate incasarile vor fi donate lui Daniel Raduta (detalii aici).

Sper ca macar putin am putut contribui. Incercati si voi. Daniel are nevoie de noi.

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. licitatii
    Apr 13, 2010 @ 03:25:52

    lasa te rog link-ul catre facebook

    Reply

Leave a Reply

