Cluj… again!!!

Am coborat la micul dejun azi dimineata destul de devreme, mai ales dupa ce aseara ne-am intins la povestit cu un alt echipaj venit la Cluj. Si am tot stat la md, de la 8.30 pana la ora 13. Ma mir ca nu ne-au dat afara din restaurant. Comandantul nostru cred ca s-a speriat cand s-a intors de la plimbare si ne-a gasit tot la masa, tot la md.

Nu are rost sa spun iar (si iar si as putea repeta la nesfarsit…) ca aceasta ramanere la Cluj este ca o gura de oxigen. Cel putin pentru mine. Imi place si nu pot schimba asta.

Vreau taberele la Cluj inapoi!!!!


Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Feb 14, 2010 @ 14:58:34

    mai ales ca e si weekend si Clujul e linistit

    Reply

  2. Bogdan
    Feb 15, 2010 @ 13:07:10

    Despre ce restaurant e vorba ?

    Reply

    • Ra
      Feb 15, 2010 @ 13:50:40

      Restaurantul hotelului. Hotel Opera Plaza, best in town!!!! Friendly staff, homie atmosphere, goog food, nice rooms, great pool and I can find another 100000000000 reasons to say “best in town”!!!!

      Reply

  3. Bogdan
    Feb 17, 2010 @ 02:26:27

    Poti incerca si noul restaurant Arcimboldo (restaurantul hotelului Paradis) este o atmosfera foarte placuta 😉

    Reply

    • Ra
      Feb 17, 2010 @ 12:23:08

      Cred ca la Paradis era vorba sa ne mute pe noi ;). Eu sunt o persoana fidela, nu imi trebuie sa incerc altceva cand gasesc ceea ce mi se potriveste ;), dar multumesc pentru sugestie.

      Reply

Leave a Reply

