Ingrozita

Sunt ingrozita de ceea ce vad cand ma uit pe fereastra… A nins toata noaptea. Cred, cel putin. Pe la 3:35 m-am trezit eu si ningea. Rau. Cu fulgi mari. Cat sa mai ninga? De ce ninge atat? Pffff… Nu tin minte, de mic copil, sa mai fi avut asa o iarna. A nins pe 15 decembrie prima data. Suntem pe 9 februarie daca am calculat bine. Si zapada e pretutindeni in jur. Cat vad cu ochii. Nu imi place deloc. NU o suport. E rece. Si uda. Ingrozitor de urata iarna asta.
Cineva scria ieri pe facebook pentru cei carora nu ne place zapada. Ne spunea ca vin ploile. Prefer ploile. As vrea sa ploua 300 de ani decat sa ninga o zi. Brrrrr….

Poza este facuta din scara blocului in care locuiesc. Acum ma intreb singura si nu caut un raspuns neaparat: cat de nebun sa fii ca sa iti placa o dimineata de iarna mai mult decat una de vara???

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Feb 09, 2010 @ 12:40:47

    eu sunt dintre cei nebuni 🙂 nu chiar asa nebun, ci doar putin nebun: imi place si o asemenea dimineata. nu mai mult decat una frumoasa de vara, dar imi place uneori si o asemenea dimineata plina de zapada 😉
    probabil, daca as avea serviciul tau, nu mi-ar placea nici mie 🙂

    Reply

    • Ra
      Feb 09, 2010 @ 21:56:11

      Nu are legatura cu serviciul, nu am suportat iarna nici cand eram copil. Nu mi-a placut decat sa patinez. E singurul lucru care tine de iarna si imi place, in rest sa nu aud de frig, zapada, inghet, nimic!!!!

      Reply

      • marius
        Feb 10, 2010 @ 14:22:44

        banuiam ca nu are legatura cu serviciul (din cate am citit mi-am dat seama ca iubesti caldura si soarele), doar ca poate asa nu mi-ar placea iarna: daca as avea serviciul tau

Leave a Reply

