No words needed, just style & beauty!!

Urmaresc de ceva vreme, cu mare interes, site-ul The Sartorialist – care mi se pare fantastic. Practic, tipul asta – Scott Schuman – fotografiaza din 2005 “really cool people in real life”, dandu-i ca exemple (pozitive) pentru cei care sunt fashion addicted!!

Exemplele sunt multe si toate sunt dovada a unui bun gust vestimentar iesit din comun, dar care nu e la indemana oricui ;). Genurile sunt variate, de la funky, junky, stilish, elegant pana la young, free si “it’s not about what you wear, but how you wear it” si subiectii sunt atat copii, cat si femei sau barbati, tineri sau mai in varsta.

Am ales cateva exemple de “exemplare” good lookin’ si well dressed – conform gusturilor mele in ceea ce priveste combinatia barbati&imbracaminte.

So… enjoy it: incep cu VERDE pentru ca astept cu nerabdare primavara si pentru ca e culoarea anului 2010.

Continui cu eleganta desavarsita si inaintez spre...

… eleganta britanica a italianului de mai jos ;).

Nu putea sa nu imi placa haosul vestimentar care urmeaza:

Si totusi, sa revenim la lucruri mai serioase:

Just because I love shoes:

Si pentru ca nu am vazut copii mai adorabili decat acestia (trench-ul unuia dintre ei e Burberry):


Adieri roz la final:


Ra

6 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Feb 07, 2010 @ 23:37:36

    Ce tare e site-ul! O iau ca pe un pont, merci 🙂 Ti-a trecut raceala? 😛

    Reply

    • Ra
      Feb 08, 2010 @ 01:19:55

      Ai sa razi, dar ma simt mai bine de cand am incercat pont-ul tau!! Da, multumesc lui Dumnezeu, acum sunt bine 90% si sper din tot sufletul sa treaca iarna asta mai repede fara sa se intoarca raceala iar!!! Ma bucur ca iti place site-ul Sartorialist-ului, I just love it!!! Am vazut toate pozele de la inceput si pana in prezent, sunt fabuloase!!!

      Reply

  2. marius
    Feb 08, 2010 @ 09:30:00

    foarte frumoase fotografiile. multumesc si eu de pont 😉

    Reply

  3. irina
    Mar 24, 2010 @ 12:05:49

    superbe pozele! si eu il urmaresc si prima poza, cu tipul acela in verde mi-a ramas mult timp in minte dupa ce am vazut-o!

    Reply

    • Ra
      Mar 24, 2010 @ 12:32:40

      Ma bucur, am aruncat si eu o privire pe blogul tau si am sa il citesc pe indelete intr-o dupa amiaza curand! E f interesant.

      Reply

Leave a Reply

