First day of work after vacation…

Prima zi de munca dupa mai bine de o luna de concediu… Pffff… Ce repede a trecut timpul, cat de putin mi s-a parut ca am avut concediu si totusi cat de mult am lipsit de la munca!!! Daca mai stateam acasa o saptamana riscam sa nu mai gasesc nici usa de la intrarea in departament pentru ca azi am constatat cu mirare ca nici un birou nu mai este acolo unde era cand eu am fost la ultima cursa inainte de concediu!!! Tot cu mirare, dar in sens pozitiv de data aceasta, am remarcat ca se dau noile paltoane de uniforma, ceea ce este absolut fabulos pentru ca sunt super frumoase si chiar am nevoie de un palton pe vremea asta de … (culoare maro)!!! Numai ca tre’ sa astept pana luni cand va fi cineva la birou pentru a imi lua un bon cu care sa ridic paltonul de la magazia de profil ;)… Can’t wait Monday!!!! In plus cred ca vom fi fermecatoare toate cu paltonase la fel, ma bucura enorm acest lucru!

Azi am fost la Larnaca (cu Boeing 737/700 – BGF), o cursa relativ usoara, 1h50′ la dus cu 2h10′ la intors (deh, vantul batea din fata pe ruta, la intors). Daca pun la socoteala si ca am avut un echipaj de vis si 11 pasageri la business care au fost bunul simt intruchipat, deja ma pot considera norocoasa!!!


Am plecat de acasa, recunosc, fara prea mult chef si lipsita de vlaga…

Am ajuns la aeroport si m-am transformat, incet incet serotonina mi-a invadat tot corpul si imediat cum am intrat in avion m-am simtit ca un peste reintrodus in apa.

Dragut sentiment sa te reintorci la munca.

Ar fi fost minunat daca domnii de la Abela Rocas si-ar fi facut treaba cum trebuie si nu ne-am fi rugat un milion de ani de ei ca sa suplimentam necesarul de bauturi pentru clasa business, care evoluase de la 1 pasager – la 10 pasageri, insa bauturile, paharele si consumabilele erau standard… Oare ei nu realizeaza logic ca odata ce creste numarul de pasageri si imi aduc mancare suplimentara – e nevoie in aceeasi masura si de pahare si bautura? Cum sa plec in cursa cu 36 de pahare de apa/suc/vin/alcool (standard, chiar si pe cursele cu 0 pasageri business) in conditiile in care 10 pahare le umplu doar la welcome drink???!! Si apoi ma asteapta o cursa intreaga… In care, eventual dupa logica lor, eu ar trebui sa le explic pasagerilor business ca am terminat paharele de sticla… Bine ca nu am fost niciodata pusa intr-o asemenea situatie, altfel cred ca muream de rusine. Dar tre’ sa cerem noi de nu-stiu-cate-ori inainte sa aduca pasagerii la avion pentru ca pe dansii ori nu-i ajuta logica, ori ii doare fix in cuvantul ala din 3 litere (care nu e COT)!!!!

Lasand dilema asta deoparte, ma bucur ca m-am intors din concediu! Era si cazul…


Ra

9 Comments (+add yours?)

  1. Corinas
    Feb 07, 2010 @ 23:53:49

    Ce frumoasa esti 🙂 Ai cumva si cercei in forma de avion? 🙂 🙂

    Reply

  2. marius
    Feb 08, 2010 @ 09:35:47

    chiar daca s-ar intampla asa, nu cred ca cei de la business s-ar supara. Cine calatoreste mult (si cei de la Business sunt din aceia care calatoresc ceva mai mult, cred) nu face figuri ca cel ce merge odata in Şpania si face mii de figuri de parca ar fi cumparat tot avionul.
    Si spor la treaba!

    Reply

    • Ra
      Feb 08, 2010 @ 11:25:31

      Nu e vorba ca se supara sau nu, pentru ca depinde de caracterul fiecaruia. Daca omul e pus pe cearta, poti fii sigur ca se va certa indiferent de clasa cu care calatoreste si serviciile de care are parte. Dar e jenant sa-i spui unui om care a platit un bilet business ca nu ai una sau alta. Si asta datorita incompetentei unora sau altora ;)!!

      Reply

  3. Janiss
    May 16, 2010 @ 19:09:28

    Esti atat de frumoasa… Cu adevarat cuceritoare! E fotografia mea preferata 😀

    Reply

  4. Simona
    Jan 25, 2011 @ 17:00:59

    esti foarte frumoasa! sper sa ajung si eu ca tine! ca sa fiu insotitoare de bord a fost sh este visul meu si nu voi rnunta pana nu il voi realiza!

    Reply

    • Ra
      Jan 25, 2011 @ 19:30:22

      Multumesc pt compliment! Sa stii ca nu trebuie sa fii frumoasa pt a deveni insotitoare de bord, mai degraba trebuie sa fii stapana pe tine, sa ai spirit de echipa, sa stii sa gestionezi situatii de criza, sa fii un bun camarad, sa reactionezi bine in cazuri de urgenta, sa faci fata stressului si sa ai rabdare cu oamenii. Nu in ultimul rand vine pregatirea dobandita in cadrul academiei de aviatie. Si.. Trebuie sa iti doresti! Si la mine a fost indeplinirea unui vis din copilarie. Am crescut dorindu-mi asta, desi nici un membru al familiei mele nu avea leg cu aviatia. Iti doresc succes si zboruri line!!

      Reply

Leave a Reply

