Un weekend nebun nebun nebun

Acum 2 (sau 3?) ani, vara, am avut parte de cel mai nebun weekend al vietii mele. Bunul meu prieten Luca a venit in Romania cu Massimiliano si in cele 6 zile petrecute impreuna am cuprins un weekend de vara. Ca intotdeauna cand bunii (from farway) prieteni te viziteaza, trebuie sa te transformi in gazda perfecta si sa imbini distractia cu vizitele culturale (sa le spunem asa). Atunci am avut parte de 6 zile si 5 nopti in care am dormit per total, cred ca maxim 24 de ore. Am facut maraton printre obiective turistice, monumente, plimbari la mare/munte si cluburi. Cine ma cunoaste stie ca pentru mine asta inseamna chin, sacrificiu, nebunie si multa lipsa de odihna. Dar a meritat din plin pentru ca Luca este una dintre persoanele la care tin mult si care isi are locul sau fix la mine in suflet. Am petrecut momente frumoase, haioase, inedite, dar si momente mai putin placute. Nu pentru ei, ci pentru mine. Cel mai greu mi s-a parut cand intr-o zi superba de vara (sambata) a trebuit sa suport galagia infernala de pe plaja Tan Tan din Mamaia. Am fost in total o gasca de cca 20 de prieteni, fete si baieti pusi pe distractie la mare. Aflati la plaja de dimineata, cu sezlongurile aflate fix in bubuiala boxelor, la ora 19 nu am mai rezistat si am cedat nervos sub forma unui plans care a speriat pe toata lumea. Cine stie ce muzica se asculta la TanTan-ul asta, intelege poate si de ce am cedat… Cu toate astea, acum imi amintesc razand de aceasta situatie si mi se pare chiar amuzanta intamplarea in sine. Dar atunci scoteam flacari pe nas!!!!

Weekendul acesta Luca a venit iar in vizita. Dupa o absenta indelungata (dar nu din gandurile si din viata mea), timp in care a locuit mai mult in Los Angeles ne-am revazut in sfarsit!!! Cata bucurie!!

A venit insotit de 3 prieteni: Lello, Nello si Emiliano… Nu stiu cum sa spun, dar am cazut de acord cu toate persoanele de sex feminin pe care le-am intalnit zilele acestea, ca Emiliano este cel mai frumos si fermecator barbat de pe planeta!!!!

De data aceasta s-au oprit doar un weekend in Bucuresti, timpul a fost oarecum prea scurt si am cam trait contra cronometru aceste zile care ar fi trebuit sa fie de relaxare. Baietii sunt baieti mereu si italienii, se stie – sunt mari admiratori ai femeilor frumoase – asa ca ei mi-au cerut sa-i duc in locuri unde pot intalni fete frumoase. Asta insemna cluburi, baruri, cafenele, etc… Am reusit ca in 48 de ore cca, petrecute impreuna, sa imbin cat mai multe dintre cele care ar fi putut sa le placa pe perioada scurtei sederi aici. I-am dus la masa la Taverna Sarbului, unde am avut parte de un adevarat ospat culinar si i-am impresionat cu salata de vinete si zacusca, dar si cu ciorba de fasole cu afumatura, tipic romaneasca! I-am dus la un salon de masaj erotic, gasit printr-un simplu google-it de pe tel mobil si cu aceasta ocazie am vazut si eu cum arata un asemenea loc ;). Party la re-opening Kristal Club – ales pentru ca Bogdan aka DJ Optick era dj-ul serii, iar el & Andreea sunt prieteni cu Luca prin mine. Hoinareala prin restul cluburilor (Fratelli, Gaia, Downtown) unde sambata spre duminica – la ora 5 dim toti inchisesera usile for overcapacity, sfarsind intr-un bar ciudat si intunecat, dar primitor – am reusit sa ma imbat ;-( spre rusinea mea si sa fiu condusa acasa de cel mai frumos sofer (Emiliano). Asta inseamna pentru mine ca am facut o mare nebunie pentru ca eu nu beau. In toata viata mea m-am imbatat de 5 ori. SI am 29 de ani… Bine, termenul de beat in ceea ce ma priveste nu inseamna ca nu ma mai tin bine pe picioarele mele. Ca sa ne intelegem… Ce am mai facut in cele 48 de ore? Am iesit la cina intre prieteni duminica seara, 10 persoane la restaurantul Chez Toni (fabuloasa mancarea, bravo), am mancat sushi de vis la restaurantul japonez din incinta hotelului Marriott, am vizitat Casa Poporului cu cel mai prost si insipid ghid ever, am alergat prin zapada si am inghetat de frig la plimbare prin centrul vechi al Bucurestiului si ne-am incazit la o ciocolata calda la cafeneaua Van Gogh. Am facut un miliard de poze pe care le astept de la baieti cu nerabdare. Inainte de plecarea baietilor catre Napoli am mancat bistecca fiorentina la restaurantul Capricciosa din Baneasa si zambesc in sinea mea amintindu-mi ca ne-am intalnit cu multi colegi de la Tarom – carora le-am spus “buna seara” desi era doar ora 14… Or fi crezut ca sunt proasta sau nebuna, beata sau altcumva, dar eu eram doar foarte obosita…

Per total cred ca am reusit sa le ofer un weekend frumos si plin de amintiri placute. A fost al doi-lea weekend nebun din viata mea. Si primul ca intensitate ;). Deci Luca se face vinovat de weekendurile nebune din viata mea :-)!!!

Sper sa ne revedem curand, Luca, mi-a facut deosebita placere si astept al 3lea weekend nebun din viata mea!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. cosmina
    Nov 03, 2010 @ 22:57:58

    hey!!maybe we should meet eachother…nu de alta…dar si cele mai nebune vacante din viata mea le-am petrecut alaturi de prietenii mei napoletani:) mari admiratori de femei(e genetic se pare), i-au invatat pe prietenii mei sa zica in napoletana O FRAT A FRAT(fratele meu ce buna e asta), am ras cu lacrimi din 10 in 10 minute, ne-am bucurat unii de altii cat am putut si am plans ca un copil la fiecare despartire de ei…don’t worry! si eu zic taximetristilor buna seara la ora 14…

    Reply

Leave a Reply

