Acasa

Acasa… Am facut o baie fierbinte cu sare si am urmat sfatul Corinei cu ceaiul la care am adaugat piper, iau in continuare medicamente si sper sa reusesc sa dorm in noapte aaceasta. Macar mai mult decat in celelalte…

Am vorbit cu mama azi, e mai bine, se recupereaza. Face fizioterapie – 36 de euro sedinta, tre’ sa faca minim 10… E ceva pe criza asta…

Mi-e dor de Andreina, asa bolnava si prinsa cu recurrent training-ul din saptamana aceasta, am vorbit foarte putin. Dar in fiecare zi.

Am uitat sa o sun pe Georgia cand am terminat de dat testele azi la curs. Maine cand ma trezesc o sun. Scuza-ma, te rog.

Nu mananc bine de cateva zile, nu pot sa inghit din cauza gatului inflamat. Am slabit. Ma bucura :), dar preferam sa fiu sanatoasa….

Sambata vine Luca, un prieten drag din Napoli. Vine cu inca trei prieteni si va trebui sa fac pe gazda in minunatul oras Bucuresti. Iarna. Ce urat!! Ce urat ca e iarna, ce frumos ca vine Luca.

Azi am luat o decizie grea. La o scurta evaluare a relatiilor mele de prietenie cu Alina si Mihaela. Imi pare rau, dar poate ca e mai bine asa… Vedem cu timpul, sper sa ma insel totusi.

A venit cineva drag la mine. Sunt bucuroasa. Sunt acasa…

Sper sa ma simt mai bine Êmaine.

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Geo
    Jan 22, 2010 @ 13:35:39

    In ciuda gerului de afara si mie mi-e dor de tine, desi credeam ca mi-au inghetat sinapsele responsabile de dor…. Ciudat, anumite lucruri nu se schimba indiferent cat de frig e afara. Astept cuminte sa te trezesti… atunci. Pupici

    Reply

Leave a Reply

