As vrea sa nu imi fie dor

“MR Inlove 3: se indragosteste si imi da prea multa libertate. Ca asa e modern, ca asa e moral si ca femeia are drepturi egale cu barbatii (…). Ei bine eu NU cred in nici o egalitate. NU vreau sa fiu egala cu barbatul de langa mine. Nu vreau sa stiu sa repar masina si nici instalatia de apa. Nu vreau sa beau bere niciodata si sa am mustata de la spuma. Nu vreau sa castig mai mult sau egal cu barbatul de langa mine. Nu vreau sa platim jumatate/jumatate consumatia. Si nici sa imi deschid usa restaurantului singura. Nu vreau sa imi permiti sa zbier la tine. Si in nici un caz nu vreau sa am libertatea de a face ce vreau eu mereu. Nu vreau sa nu ma intrebi de ce am venit la 4 dimineata acasa. Si nici nu vreau sa nu ma certi ca nu stiu sa gatesc. E minunat faptul ca sunt femeie. Nu ma obliga sa nu mai fiu.”

Este doar un pasaj din jurnalul unei amante. Dar care, ahhhh, exprima atat de bine ceea ce imi doresc  eu de la un barbat…

Verisoara mea, Mihaela, m-a intrebat acum cateva minute la telefon daca sunt fericita: “esti fericita, fai?”. M-am blocat cu telefonul in mana. Dupa cateva secunde de pauza am inceput sa rad: “da, de fapt imediat ce termin de vorbit cu tine o sa sar in sus de fericire!” . La dracu, ce inseamna fericirea asta??? Mie mi se pare ca istoria se repeta, sunt pedepsita de o divinitate nepasatoare care se amuza pe seama sentimentelor mele…

Mi s-a facut dor de el, dor sa il vad, sa il aud, sa il simt langa mine, in mine… Dor de conversatiile noastre, dor sa ma lipesc de el si sa a dormim imbratisati pana dimineata cand ne trezim la fel de strans lipiti unul de altul – semn ca nici in lumea viselor nu putem sta departe unul de celalalt… Cateodata imi vine sa-l smulg din lumea lui si sa il tin prizonier in a mea…

Il urasc cand ma invinovateste de ceea ce s-a intamplat intre noi, il urasc cand imi aduce mereu aminte ca am plecat de langa el si il urasc de fiecare data cand pleaca de langa mine… Si ca sa il iubesc iar imi spun ca “asa a fost sa fie”, probabil ca amandoi nu am fi facut echipa grozava impreuna…

Si totusi, acum il astept sa vina acasa (la mine, acasa pentru el e acolo…) si sa ma iubeasca, sa ma gadile, sa ma dojeneasca bland, sa gaseasca cine-stie-ce motiv stupid de suparare pentru ca apoi sa-i treaca si sa-mi spuna zambind ca nu poate fara mine…

Ra

1 Comment (+add yours?)

  1. gladiola
    Jan 28, 2010 @ 03:23:53

    multumesc

    Reply

Leave a Reply

