2009 ends/2010 begins

Un an se termina, un altul incepe… In aceasta perioada oamenii isi fac auto evaluari, fac socoteli, trag linii – la final de an. In acelasi timp fac liste, planuri, isi pun dorinte si indeplinesc la miezul noptii tot felul de ritualuri din popor, menite sa le aduca fericirea in anul care incepe.
Eu nu vreau sa trag nici o linie, nu vreau sa fac evaluari si nici sa socotesc in date matematice intamplarile traite in 2009.
Vreau, in schimb, sa multumesc celor care mi-au fost aproape pe parcursul acestui an. Celor care ma cunosc dincolo de ceea ce par si celor care imi suporta felul de a fi. Pentru ca uneori sunt prea agitata, mult prea impulsiva, poate cateodata nervoasa si tot timpul dificila. Imi cunosc defectele, stiu ca nu am rabdare si ca sunt incapatanata si ambitioasa, stiu ca judec totul in alb sau/si negru, cand ar trebui sa las loc si altor nuante… De aceea le multumesc, pentru ca in ciuda defectelor mele inca ma iubesc si imi vor binele, imi stau alaturi indiferent de boacane, de toane sau de probleme.
E adevarat ca la sfarsit ramanem cu amintirile placute, cu lucrurile frumoase. Pentru tot ceea ce mi s-a intamplat frumos in 2009 trebuie sa-i multumesc lui Dumnezeu, stiu ca are grija de mine in fiecare clipa…
Nu vreau sa fac planuri pentru anul care va incepe curand. Sper sa imi mearga cel putin la fel de bine ca si in 2009, restul sunt detalii – sanatatea e cea mai importanta. A mea si a celor la care tin!
Va multumesc tuturor celor care cititi ceea ce scriu, in 7 luni blogul meu a fost accesat de aproape 11.000 de ori. Mi se pare fantastic de mult pentru ca nu ma asteptam nici o clipa la asta.
Sa aveti cu totii un an asa cum vi-l doriti, sa fiti sanatosi si sa va iubiti! Sa incercam sa fim mai buni, sa gandim ECO si sa luam ce e mai frumos sin cuvinte, fapte, intamplari, oameni…
La Multi Ani!!!
Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Jan 01, 2010 @ 00:21:07

    Sanatate si Domnul sa fie alaturi de tine! La multi ani! (chiar daca am mai zis, nu strica 😉 )

    Reply

  2. Geo
    Jan 04, 2010 @ 14:21:44

    I love you !

    Reply

Leave a Reply

