Cluj

Nu stiu de ce, dar in mod inexplicabil ma simt atrasa de acest oras mai mult decat de oricare altul din tara noastra. Imi place la Cluj, imi place Clujul, imi plac oamenii de aici pentru ca sunt mai calmi, mai buni si zambesc mai mult. Imi place linistea acestui oras, aerul curat, mancarea delicioasa, ospitalitatea si bunavointa celor cu care intru in contact de fiecare data cand vin aici.

Suntem cazati la Hotelul Opera Plaza, un hotel frumos, primitor, cu angajati model care te fac sa te simti ca intr-o familie. Sunt deja proape 2 ani de cand vin la Cluj si am ramaneri aici. Fie ca am ramas doar o noapte, fie ca am ramas 5 zile – intotdeauna am regretat ca am plecat acasa. Cald sau frig, o plimbare pe jos prin oras iti incarca bateriile cu siguranta.

In seara aceasta am fost la masa la Irish Pub, unde gateste Adi Hadean si am mancat muschi de porc cu anason, delicios, pot sa-l recomand cu incredere oricui e in trecere prin Cluj.

Cand spun Cluj imi vin in minte gustul cozonacului cu mac, camera 208, o noapte alba la Obsession, terasele care vara sunt pline, catedrala, statuia lui M. Corvin, filarmonica de la Viena pe care am ascultat-o anul trecut in preajma Craciunului, plimbari lungi si placute, hotelul Opera Plaza, cele mai frumoase buchete de flori primite, mic-dejunuri copioase, sangria, balans, plecari in viata, discutii cu echipajele pana se face dimineata, gradina botanica, sushi, luminite care impodobesc orasul de Craciun…

Frumos la Cluj. In mod inexplicabil ma simt cumva legata cu un fir invizibil de acest oras. E un sentiment placut insa…

Ra

9 Comments (+add yours?)

  1. kunalex
    Dec 10, 2009 @ 00:14:51

    Oricand esti binevenita pe la noi.
    Cluj rulez!

    Reply

  2. marius
    Dec 10, 2009 @ 09:42:01

    Muschiuletul cu anason este fenomenal. Am mancat si eu. Daca mai mergi in MusicPub iti recomand si sandwich-urile concepute de Adi. Sunt exceptionale!
    PS Catedrala este Sf Mihail, situata langa statuia lui Matei Corvin 😉

    Reply

    • Ra
      Dec 10, 2009 @ 15:51:27

      Thx, am modificat deja! In ceea ce priveste mancarea lui Adi Hadean, m-am convins – e exceptionala!!! Next time am sa incerc si sandwich-urile. Pana atunci noi ne vom bucura de el la Bucuresti pe 16 si pe 17 decembrie. O zi faina!

      Reply

  3. Adi Hadean
    Dec 10, 2009 @ 10:28:30

    Multumesc frumos. Astept reteta:-).

    Reply

  4. Corinas
    Dec 11, 2009 @ 14:50:38

    Ra, ai deschis cutia amintirilor pt mine, mi s-a facut dor de Clujul meu :-))) Eu am facut facultatea acolo si am petrecut patru ani incredibili la Cluj. Cand mai mergi si vrei sa mananci sushi bun de tot, du-te la Tokio Sushi, pe strada Marinescu, e aproape de centru. Daca vrei un restaurant discret si fin si cu mancare delicioasa, incearca Lugano, e tot prin centru. Si pentru fitze, Crema 🙂

    Reply

Leave a Reply

