Guest Post -corinastoica.blogspot- “Dinica s-a mutat pe o stea”

Prea multi dintre artisti si oameni de soi s-au dus intr-o lume mai buna anul acesta… Prea trista si prea dureroasa este plecarea lor dintre noi… Nu putem decat sa-i pastram cu noi in suflet si sa-i cinstim cum se cuvine… Gheorghe Dinica este unul dintre ei… Dumnezeu sa iti odihneasca sufletul, Maestre!!!!

Ra

Ceea ce urmeaza este preluare de pe blogul Corinei Stoica.

LA CARCIUMA DIN CARTIER
UNDE SE CANTA SI SE BEA
VREAU ASTA SEARA SA PETREC
CU AMINTIRI DIN VIATA MEA
AM MAI FACUT CATE-O BETIE,
AM MAI IUBIT NISTE FEMEI
SI M-AM VANDUT LA GALERIE
PENTR-UN BILET DE CATIVA LEI

SUNT VAGABONDU’ VIETII MELE
CA INTR-UN FILM CU RAJCAPUR,
MATURATOR DE PRAF DE STELE
SI CUSURGIU FARA CUSUR
IAR CAND ADORM SPRE DIMINEATA
IMI REPROSEZ DE LA-NCEPUT
CA N-AM LUAT TOTUL DE LA VIATA
SI NU I-AM DAT CAT AS FI VRUT

 

AM FOST SI PRINT SI CERSETOR
UN TRADATOR, UN OM CINSTIT
NUMAI CU VIATA DE ACTOR
EU NICIODATA N-AM GLUMIT
AM MAI SI RAS DE-O NEROZIE,
AM FOST BOGAT, AM FOST FALIT
SI-N TOATA -A LUMII NEBUNIE
EU PUBLICUL MI L-AM IUBIT

“Nu imi amintesc, in afara de Laura Stoica, sa mai fi plans dupa o celebritate care s-a stins. Nu am nici cea mai mica idee ce as fi putut sa spun eu despre Gheorghe Dinica…dar aici a trebuit sa ma adun si sa scriu. Si am gasit un interviu frumos in Tango, cred ca Alice l-a facut acum doi ani. Cititi-l si voi, sa vedeti cum se iubeau.”


Leave a Reply

