La Multi Ani, Ralu!!!

Azi e ziua de nastere a prietenei mele din copilarie. Pe ea o cheama tot Raluca. Cand eram mici, ea era “Raluca de la 2”, eu eram “Raluca de la 1” (adica eu stateam la etajul 1 si ea la 2), asa ne deosebeau vecinii din bloc. Am crescut ca surorile. Dimineata cand ne trezeam, ne sunam si micul dejun era cea mai frumoasa parte a zilei pt ca il luam impreuna. Cand mama gatea ceva bun, primul gand era sa-i duc si Ralucai. Ea la fel. Cand am facut prima data sarmele, le-am facut impreuna cu Raluca, ea m-a invatat sa le impachetez, haha! Cand aveam pofta de ceva bun, ne uitam prin frigider si incropeam ceva amandoua. Cand faceam clatite, de obicei le faceam impreuna si daca le faceam separat – sigur le mancam impreuna. Cand ne cumparam ceva de imbracat, era prima parere pe care o ceream. Cand citeam o carte noua abea asteptam sa i-o imprumut si ei sa o citeasca, apoi schimbam pareri. Cand vedeam un film nou, la fel. Cand eram mici si era ceva frumos la televizor, ne uitam impreuna. Cand ma indragosteam, era prima persoana pe care o bateam la cap povestindu-i despre Fat-Frumosul nou aparut in viata mea. Cu Raluca nu m-am certat niciodata. Ea a stiut intotdeauna sa aiba rabdare cu mine, sa ma asculte si sa ma sfatuiasca in orice situatie si in orice perioada a vietii mele. Raluca e mai mica decat mine cu 2 ani, dar de cele mai multe ori e mai matura chiar si decat mine (asta e bine, pentru ca m-a inteles mereu).

Apoi a venit vremea ca Raluca sa se marite si sa se mute cu sotul ei. Norocul nostru ca s-a mutat aproape si isi vizita parintii foarte des. Intotdeuna trecea si pe la mine. Acum Raluca s-a mutat departe… Locuieste in alta tara… Vorbim rar, ne vedem rau, mi-e dor de ea in fiecare zi.

Astazi Raluca implineste 26 de ani!

 

La Multi Ani, Ralu!!!!!

Te iubesc mult,

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. Raluca
    Nov 05, 2009 @ 01:36:06

    ”Raluca de la 2” iti multumeste enorm pentru tot ceea ce ai scris despre mine/noi!!
    Esti prima persoana care ma face sa plang de ziua mea….dar….de bucurie!!!
    Esti o persona deosebita si intotdeauna, oriunde si oricat de departe as fii, imi voi aduce aminte de tine,de diminetile noastre si bineinteles de vacanta noastra…de neuitat pentru mine…prima data in Italia (sper nu si ultima 🙂
    iti multumesc si acum pt ea si cu zambetul pe buze si nostalgie, povestesc tuturor tot ce am vizitat si cat de mult a insemnat pt mine ITALIA!!
    te pupicesc mult si iti doresc sa gasesti ceea ce cred eu ca iti lipseste (jumatatea ta)!! asta dc nu cumva sunt in urma cu informatiile si ai gasit-o!! oricum ar fii, meriti tot ceea cei mai bun!

    Reply

  2. Ra
    Nov 05, 2009 @ 02:09:55

    Raluuuuuuuuuu!!!!! Hai acasa……

    Reply

  3. Trackback: Sweet pregnancy « Ra3pop's Blog

Leave a Reply

