Gusturi si arome

Incredibil cum anumite gusturi, arome, senzatii, mirosuri… ne aduc aminte de persoane, locuri si intamplari din trecut!! Eu, de exemplu, asociez inghetata cu nuci de la Nirvana cu Ciro. Pentru ca atunci cand ne bagam la somn, de obicei devoram cate o cutie intreaga (inainte de culcare). La fel cum asociez un anumit parfum cu Andreina – ea miroase unic si as recunoaste-o dintr-o mie de persoane. Si la fel de inconfundabila mi se pare aroma mancarurilor facute de tanti Tanta – bunica primului meu iubit (Daniel). Toate acestea ne teleporteaza la intamplari si locuri din trecut. Pun pariu ca fiecare om are asemenea asocieri. Fac un exercitiu de imaginatie si caut sa gasesc cate un cuvant care sa descrie persoanele din viata mea… Ma face sa rad exercitiul acesta :), dar macar am incercat!!!

De ce vorbesc despre aceste asocieri? Pentru ca am mancat acum un mare pahar plin cu inghetata de la Nirvana… Da, cu nuci…!!!!

De ce vorbesc despre asta???

Pentru ca sunt curioasa in ce masura trecutul poate sa intervina in prezent, in ce masura poate sa ne deranjeze prezentul…

Azi, dupa cursa de Madrid, am fost la Arkadia Private Horse Club, unde m-am rasfatat cateva momente bune alaturi de oameni minunati si de cai extraordinari. After reusit sa imi molfaie puloverul cat timp am stat de vorba cu Ducu in deptul boxei lui.. After e cel mai viclean cal din baza (cred), iar azi am avut momentul nostru de tandrete ;)!!!

Calitatea pozelor e slaba, fiind facute cu telefonul…., dar enjoy!!!

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Oct 30, 2009 @ 09:45:47

    Cursa de Madrid? Atunci ai facut escala si pe Cluj, cred 😉

    Reply

    • Ra
      Oct 31, 2009 @ 00:14:38

      Nu, a fost Madrid simplu de la Bucuresti si inapoi.. La cele din Cluj avem ramanere si se stationeaza pe Cluj cateva zile ;)!!!!

      Reply

  2. Geo
    Oct 30, 2009 @ 22:26:24

    Stii cum miros frunzele, toamna, pe pamantul umed din padure? Pentru mine asta e miros de libertate, miros de Cascada Urlatoarea, si una dintre primele vacante cu Marius… hmmmm… si una dintre cele mai erotice experiente. Te pup si multumesc pentru o jumatate de zi excelenta… Apropos de ce apreciem numai cand pierdem… cand pierdeam orele de engleza barfind si povestind verzi si uscate, te gandeai vreo secunda ca te vei bucura de numai cateva ore la mall cu mine????? Ma indoiesc… Still love ‘ya !

    Reply

Leave a Reply

