Mi-e dor sa ma indragostesc!!!

Nu vad dragostea ca pe o pagina pe care mazgalesti numele lui de sute de ori, nici ca pe orele intregi de asteptare – sperand ca telefonul va suna si va fi el. Si nici ca pe un jurnal cu fotografia lui ascunsa intre pagini… Aceasta este o dragoste copilareasca, adolescentina, putin naiva poate…

Cred cu tarie insa intr-o dragoste matura, una care sa nu arda cu intensitatea si viteza unui foc de paie… Nu vreau sa ma indragostesc nebuneste, sa cred ca tot Universul este al meu si sa ma trezesc singura de la o zi la alta. Oare voi gasi intr-o zi pesoana care sa ma faca sa inteleg ce inseamna o dragoste matura, cerebrala si mai ales adevarata..? Nu stiu de ce, dar zilele care au trecut mi-au dat mult de gandit. Probabil pentru ca am avut mai mult timp sa petrec cu mine si astfel mi-am dat seama ca… niciodata nu am iubit. Ce am simtit pana acum a fost o nebunie si poate ca ceea ce e cu adevarat “iubire” abea urmeaza sa vina… Visez? Sper? Am innebunit? Uffffaaaaa!!!!!! Cu siguranta m-am trzit dupa un vis alb-negru, daca visam in culori nu scriam asa ceva!!!

E o iluzie de fapt iubirea asta, singurele cupluri pe care le cunosc si au o relatie ideala, sau aproape de una ideala sunt persoane foarte cerebrale. Sunt curioasa daca pentru ele dragostea inseamna pasiune arzatoare sau doar respect si prietenie transformate intr-o iubire matura… … … …

La fel cum sunt de curioasa ce inseamna pentru fiecare dintre voi iubirea? Ce inseamna o relatie? Ce inseamna a te indragosti?


Ra

5 Comments (+add yours?)

  1. marius
    Oct 22, 2009 @ 16:48:25

    Cred ca pentru aproape toti, la inceput iubirea inseamna dragoste arzatoate care apoi devine iubire matura.

    Reply

  2. Robert
    Oct 23, 2009 @ 02:30:02

    (alb negru)-Dragostea nebuna este impulsul incercarii nereusite de a face dintr-un accident ceva durabil.

    Casnicia ii face pe oameni sa se trateze unul pe altul ca niste acte de proprietate, nu ca niste fiinte libere. (in culori)

    Reply

  3. chelbea
    Apr 20, 2010 @ 10:29:29

    Cand ajungi ca sa simti emotie de fiecare data cand te intalnesti cu ea si/sau cand ajungi sa consideri ca toata lumea se invarte doar in jurul vostru 😀

    Reply

  4. andrei bogdan
    Apr 20, 2010 @ 17:33:35

    Ai incercat sa le intrebi? “Pe” cuplurile perfecte ce inseamna pentru ele iubirea?
    Cred ca e o greseala sa nu-ti doresti acei fluturi in stomac. Cand este cine trebuie relatia si iubirea vor deveni mature 😉

    Reply

    • Ra
      Apr 20, 2010 @ 22:28:08

      Am renuntat sa mai intreb… Postul acesta e scris long time ago… (azi suntem in aprilie 20). Eram curioasa ce cred si alte persoane. Mie imi plac fluturii in stomac, dar sa nu vina si sa plece ca ploaia scurta de vara…

      Reply

Leave a Reply

