Addicted

Vali Barbulescu live la Vibe Fm – emisiunea Addicted, 22 septembrie 2009.

Am avut ocazia sa ma bucur live de aceasta experienta, sa fiu prezenta intr-un studio radio (VIBE FM -the best radio station ever) si sa urmaresc emisiunea lui Vali Barbulescu de la fata locului. Nu cred ca in acel moment eu am realizat ce se intampla (fiind obosita dupa cursa si mult mai preocupata de fcbk, twitter, internet in general – decat de ceea ce se intampla in jurul meu), Vali chiar povestea unui coleg ce parere am eu despre muzica aceasta (eu cred ca muzica de acest gen e rezultatul unui haos generat de niste pitici nebuni care fac galagie in creierii oamenilor – unii pitici sparg farfurii, altii bat cu polonicu’-n cratita, altii trantesc capacele oalelor pe gresie, mai sunt unii care bat cuie si altii care dau gauri cu bormasina! A! sa nu-i uit si pe cei care taie lemne… Din galagia lor rezulta aceste minunate sunete la sfarsit) si se amuzau copios pe aceasta tema. Insa ma bucur ca am avut posibilitatea sa traiesc acest moment, stiu ca sunt multi care si-ar dori sa fie acolo – sa vada si sa auda cum Vali pune piticii la treaba!!!! Si are atat de multi pitici, ahhh!!! Galagiosi, nu gluma!!! Asa ca, multumesc frumos pentru inca o amintire placuta. Bine, Frumuuuu!!!!!!

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. andrei400d
    Sep 30, 2009 @ 15:19:44

    foarte tare,cand eram mic imi doream sa fiu dj,am ajuns pana in Franta pentru scule pentru ca in Romania nu se gaseau…

    Reply

  2. Bogdan
    Oct 02, 2009 @ 22:20:30

    uber cool 😉

    Reply

Leave a Reply

