Corect?!?

blueSunt experiente carora nu le mai poti supravietui. Dupa ele simti ca orice ai face nu mai poate avea nici o semnificatie… Acesta este unul dintre sentimentele pe care mi le dai TU. Sunt prea putini aceia care pot suporta o astfel de experienta pana la sfarsit. Eu nu pot… Si asta pentru ca sunt trairi si obsesii cu care nu se poate supravietui… Si ce importanta poate sa aiba faptul ca eu ma framant si sufar? Daca ar fi sa fiu sincera ti-as spune ca nu stiu ce ma face sa simt ceva pentru tine si de ce continui sa o fac.. Nu stiu ce este bine si ce este rau, ce e permis is ce nu e permis… Nu stiu cand si daca te pot saruta macar!!! Nu pot lauda si nu pot condamna! In ceea ce te priveste nu cred in nimic si nu am nici o speranta… Imi par lipsite de sens toate intalnirile noastre, nu am sentimentul viitorului si prezentul mi se pare o otrava pe care o iau cu buna stiinta. Cat de departe sunt de toate!!!!! Am acest sentiment din cauza greutatii ce imi apasa inima si intreaga fiinta. Te-as iubi intr-o lume in care nu exista nici un criteriu si nici un principiu, imi inchipui o lume de fantezie si vis in care sa fi doar al meu, unde aceasta discutie nu ar mai avea sens…

Cred ca forma cea mai esentiala a iubirii nu sta in sexualitate, ci implica un complex intreg de stari afective. Eu de exemplu ador unicitatea ta – ceea ce te diferentiaza de restul lumii, ador pana si zambetul tau ironic… Provoci in mine atata zapaceala si haos amestecate cu confuzie, incat ma intreb cum de inca te mai suport macar! Oare eu nu pot iubi decat distrugandu-ma? Ar trebui sa ma abandonez (asa cum mi-am propus) complet si sa ma bucur de fiecare clipa pe care mi-o oferi? Nu are sens pt ca oricat m-as lupta – nu am sa reusesc sa te fac fericit.. Fara ajutorul tau nu am cum sa reusesc asta… Si nu ne dorim acelasi lucru… Nu ne-am dorit nici o clipa acelasi lucru… Nu mi-ai ascultat niciodata privirea, desi te-as fi tras de maneca de atatea ori si ti-as fi urlat: “asculta-ma cand tac!!”

Gata, am spus ceea ce simt, am facut-o pentru prima si ultima data in ceea ce te priveste… Pt ca mai mult decat un zambet ironic nu am sa reusesc sa scot de la tine… Pacat totusi, mi-ar fi placut sa ma asculti cand tac…

2 Comments (+add yours?)

  1. Sip
    Sep 13, 2009 @ 12:15:42

    Din cate bag de seama si tie iti place “Emil Cioran” 😉

    Reply

Leave a Reply

