Never say never

Da..

Asa mi-a spus cineva: sa nu spun niciodata “niciodata”.. Si am spus ca eu am principii, atat de bine inradacinate incat atunci cand decid ceva o fac “for good”… Iata-ma aici, unde sunt acum, intr-un loc unde nu imi vad rostul.. In stanga mea sta o domnisoara care traga cu patos dintr-o tigara al carei fum imi invadeaza plamanii.. Langa ea o alta domnissoara care tacticos isi aprinde si ea una si satisfacuta scoate fumul pe nas, pe gura… In dreapta mea sta un tanar care – ca si mine – butoneaza la un telefon.. Ma intreb ce o fi cu el aici… La prima vedere parea ca e intr-o stare vegetativa, e foarte relaxat, ceea ce ma face sa cred ca e “de-al casei ;)”… Se aude muzica fantastic de tare, as spune ingrozitor chiar, poate ca boxele (sau orice ar fi ceea ce reda sunetele acestea) sunt asezate prea aproape de mine… Podeaua de lemn (umed de la alcool, mizera si cu resturi de tigari stinse peste tot) vibreaza sub picioarele mele… Acum se aude publicul (ca sa-i spun asheeaa) cum urla fascinat de cel care si-a inceput programul aici, in aceasta seara… (pe buna dreptate reactia publicului).
E draguta melodia, ciudat – dar si ceea ce face el suna ok pana acum.. Au trecut abea cateva minute.. Sa vedem cat rezist.. Pe masa din fata mea sunt pahare cu diferite licori ale lui Bachus, cutii de redbull, sucuri de mere, vodka bineinteles, cuburi de gheata imprastiate.. Niste domnisoare care banuiesc ca se ocupa cu intretinerea atmosferei (dansand in fata publicului extaziat) misuna pe aici, sunt imbracate sumar si au corpurile unse cu ulei… O nebunie! Ele se cred delicioase, frumoase si probabil de neinlocuit… Mdeahh… Poate ca asa e, trebuie sa faca cineva si ceea ce fac ele… – deci sunt de neinlocuit… Probabil ca au nume precum BubuLina Gospodina sau ceva de genul… Toate aceste detalii sunt parti ale unei nopti ce ar intra in seria “asa NU” din simplul motiv ca nu sunt (si nu am fost niciodata) un mare fan al noptilor pierdute in cluburile invaluite de fum, unde o muzica asurzitoare iti f**e creierii pana la disperare si in jur vezi numai dsoare iesite sa isi etaleze bogatiile cu care natura le-a inzestrat (pt ca doar asta au capatat la nastere in dar de la ursitoare) si domni care vin sa isi demonstreze ca inca mai pot cuceri o astfel de domnisoara…
Dar aceasta senzatie de “ce dracului caut eu aici?” a disparut imediat cum la pupitru a fost anuntat DJ-ul acestei seri.. Pentru mine a fost o senzatie sau o emotie unica sa vad mai bine de 4000 de oameni care la anuntarea DJ-ului de catre MC-ul serii, au izbucnit in tipete de fericire – mi-au dat senzatia ca energia pe care o emanau il incarcau pe acel om pt inca 1000 de ani de viata pe Pamant!

Am fost partasa la un program de muzica (oare am spus bine asa?) neasteptat de ok, de un public incredibil care mi-a aratat ce inseamna extazul catorva miii de oameni si cum te poate incarca pozitiv acest lucru… Nu au mai contat detaliile care faceau noaptea sa para “asa nu”… Multumesc pt aceasta inedita experienta de backstage celui care a facut posibila aceasta seara/noapte pt mine!

Thx, my friend ;)!

Ra (post scris pe 7 august)

2 Comments (+add yours?)

  1. Darkeingel
    Aug 11, 2009 @ 11:06:18

    Vai, scuza-ma ca fac asta aici si, probabil commentariul va ramane doar in moderare, DAR, esti doar o alta fatuca “altfel” care vrea sa fie trasa’n poze/bagata’n seama’ de cool’ul VBarbulescu?
    E clar o discrepanta in povestea ta si miroase de la o posta pentru ce a fost fabricat acest post

    Reply

  2. Ra
    Aug 11, 2009 @ 20:55:16

    @Darkeingel: uite ca nu a ramas “suspendat” comentariul tau… Am scris acest post fara a mentiona numele celui caruia i-am multumit pt posibilitatea de a trai aceasta experienta backstage unica pt mine, prin singularitate si intensitate… Imi rezerv si acum dreptul de a nu spune cine e persoana care m-a fct sa imi schimb parerea despre muzica de club… Da, dj-ul era sau nu Vali Barbulescu… Si daca am scris acest post pt ca el sa ma remarce si sa ma bage in seama (eventual sa fiu “trasa’n poza”) – de ce te-ar deranja? Esti oare una dintre cele care au fost bagate in seama, seduse si abandonate apoi? Acum invidia te indeamna sa fii rautacioasa cu mine doar pt ca am scris un post pt a multumi unui prieten care m-a ajutat sa inteleg acum, fara sa mai judec, lumea celor care ziua dorm si noaptea petrec?? Doar dc te straduiai sa citesti pe fuga 2 randuri la intamplare din oricare alt post al meu, ti-ai fi putut da seama ca sunt mai profunda decat ai inteles tu, oricine ai fi si orice motiv ai avea…

    Reply

Leave a Reply

