FAI WEAF 2009 – MAMAIA

FAI 045

In weekend am fost la mare.. Daaa, ce dragut! Intr-adevar.. era dragut daca la fel ca in anii trecuti (sau mai degraba -anii adolescentei-) as fi stat sa lenevesc la plaja de dimineata de la 8 pana seara la 8. Ar fi fost superb! Dar scopul acestor zile la mare a fost sa urmaresc acrobatiile din cadrul FAI WEAF 2009 – Mamaia. Multumesc lui Dumnezeu ca in timpul zilei a fost vremea cat de cat ok si concursul s-a putut desfasura totusi, pt ca seara (in fiecare seara) a fost prapad, mai ales sambata. Nu am de ce sa ma plang, m-a prins potopul sambata seara pe la ora 21 intr-un cadru mai mult decat minunat, asta deoarece am facut o “plimbare romantica” prin ploaie (ploaie care m-a udat pana mi s-a inundat si sufletul), ca sa ma cuibaresc apoi, ca o pisica  torcand, in bratele unei persoane atat de dragi mie! Nu mai spun ca, ceea ce mie mi s-a parut asemanator cu potopul de pe vremea lui Noe, a durat vreo 2 ore bune si desi era infricosator – mi-am dorit in sinea mea sa nu se mai sfarseasca!! As fi vrut sa torc asa la infinit!! Dar asta este alta poveste si nu e scopul acestui post, ehehe…!!!

_VBB3375

La concursul de acrobatie m-am uitat mai mult singura… Sambata am plans putin amintindu-mi cat de nedreapta e viata uneori… Misu ar fi trebuit sa concureze acolo, sa fie sus pe cer, sa faca dansul betivului si la aterizare sa sara in sus de bucurie alaturi de prieteni si de colegii de la zbor!! In schimb… prietenii si colegii, familia si toti cei dragi care s-ar fi bucurat pentru prezenta lui la concurs… si-l aminteau la parastasul de 40 de zile de la moartea lui… Dumnezeu sa-l odihneasca!!! Prima a dat startul la lacrimi Andreea, apoi eu si nu m-am putut opri pana nu am stors bine tot ce tinusem in mine ceva vreme…

cry

Am facut si poze, dar cred ca mai dureaza cateva zile pana ma linistesc putin si reusesc sa ma odihnesc, pentru a avea timp sa le aleg pe cele mai dragute. Insa pana atunci, aici cateva poze (cele mai reusite) ale unui prieten special:

_VBB3041

_VBB3059

_VBB3379

_VBB3393

Per total a fost un weekend de vis, dar, sper la zile cu mai mult soare!!

Ra

Leave a Reply

