Stii ca pe tine te iubesc cel mai mult?

…da chiar, stii asta?? Niciodata nu mi s-a parut o noapte de vara mai frumoasa ca aceasta… Niciodata.. poate doar o singura noapte de vara o mai pot asemana cu cea de acum… Aceea in care, dupa ce am mancat la o terasa micuta pe langa Ateneu, ne-am plimbat pe jos imbratisati pana acasa… Dar atunci nu stiam ca pe tine te voi iubi cel mai mult…

(Iar m-ai torturat intrebandu-ma de cateva ori -prea multe, cred eu- de ce am ales asa atunci? De ce am plecat? De ce am gresit? Daca imi pare rau?

Cum sa ma intrebi -inca- asa ceva… Cum sa te lase inima sa ma chinui..? Da!! Am ales gresit, am plecat si imi pare rau… Ba, mai mult, regret cu fiecare milimetru din fiinta mea… Dar acum nu mai e nimic de facut, asa ca… de ce iar ma intrebi?? Si NU, Nu am facut-o de dragul jocului… Oare cand vei realiza ca atunci, cu ceea ce aveam/ceea ce primeam, atat am stiut sa fac…?!)

dreams02

Prezenta ta, privirea ta, felul in care vorbesti, in care razi sau doar zambesti, lumina din ochii tai cand ma privesti, felul in care ma saruti, in care ma iei in brate… emotiile pe care le traiesc alaturi de tine, nelinistea cand esti departe, mirarea cand te reintorci mereu la mine, bucuria de a te revedea, tristetea de a te sti plecat, durerea de a nu te avea niciodata numai pentru mine.. incertitudnea ca va exista “data viitoare” pentru noi, visele pe care le impart cu tine.. Toate sunt doar fragmente din ceea ce inseamna 8 ani -sau 9?- alaturi de tine…

Nu mai vreau sa scriu nimic, vreau sa inchid ochii si sa ascult cantecul acestei nopti, sa simt cum zambetul tau imi saruta sufletul…

Ra

Leave a Reply

