Turbulente in sufletul meu!!!!!!! HELP!!!

varie multe 104CAT = CLEAR AIR TURBULENCE!!!

“This kind of turbulence creates a hazard for air navigation. Because aircraft move so quickly, they experience sudden unexpected accelerations or ‘bumps’ as they rapidly cross invisible bodies of air which are moving vertically at many different speeds.” – definitie.

Ei bine, cam asta faci tu cu sufletul meu… Creezi hazard pe drumul parcurs de mine si atunci cand sper ca am ales drumul cel bun, apari tu ca o turbulenta in aer clar, pe neasteptate!!! Poate deoarece ne-am miscat prea repede si am accelerat inspre zone alese gresit… Chiar ai pus o intrebare buna in seara asta! De ce tu? De ce eu? De ce noi? Offf… Mah Frumu, mah…

Am avut parte de o duminica spectaculoasa!! A fost una dintre acele zile in care realizezi importanta prietenilor in viata ta! Una dintre acele dupa-amiezi petrecute in compania placuta a prietenelor cele mai bune (da, si cu una la telefon chiar). L. cu Alina au fost cu mine azi sa imi fac tatuaj. Al 2-lea tatuaj… Si am ales un avionas. L-am ales in zilele care au urmat plecarii lui Misu dintre noi. Pentru mine inseamna ca nu voi uita niciodata de sacrificiile facute in aceasta meserie sau pentru aceasta pasiune. Inseamna ca niciodata nu voi uita sa-i multumesc lui Dumnezeu ca pot zbura..!! Si ca port cu mine simbolul unei pasiuni comune cu barbatul care produce turbulentele sufletului meu..!! Chiar daca fair-play ar fi fost sa ma tina de mana cand am facut tatuajul..!! Dar a stiut sa fie man enough incat sa imi spuna la 1 noaptea ca a venit sa vada tatuajul!!! Din pacate este inca dominat de ceea ce simte (sau crede ca simte) pentru Ea.. “Ziua e prea scurtă, domnule, soarele prea puţin. Cerul e plin de nori, fericirea o simplă vorbă. In fine, dracul să le ia pe toate. Uneori, e drept, omul oboseşte aşteptand. Şi n-aţi auzit, oare, de situaţii in care, cand soseşte in sfarşit ceea ce el a aşteptat, dar soseşte prea tarziu? E, poate, o victorie pe care a dorit-o mult, dar, obţinand-o prea tarziu, nu mai are ce face cu ea; o victorie care reuşeşte să-l obosească şi mai mult. Şi renunţă la ea cu o ultimă mare tristeţe, deoarece nu e simplu să porţi o bătălie şi, ajuns la capăt, să-ţi dai seama că asta a fost totul. Bătălia. A existat candva un scop, dar de atata aşteptare scopul a murit… Te resemnezi la nevoie cu singurătatea, dar nu vrei să te resemnezi cu desăvarşirea ei.” — Octavian Paler

Dupa ce am facut tatuajul, manopera care a durut ingrozitor – by the way, am fost cu fetele la masa. Nu as vrea sa spun decat ca am mancat foooarte nesanatos si exagerat de mult. Marea porceala, as putea spune..!! Apoi o cafea binemeritata la Starbucks si o sesiune de manechiura cu L., Alina a abandonat maratonul prieteniei..!! Toate aceste ore petrecute impreuna (vreo 7) au fost presarate cu glume, rasete in hohote, zambete fugare, tipete, destainuiri, promisiuni, planuri, declaratii, intrebari, vise, dorinte, povestiri, explicatii.. si putine barfe.. A fost exact ceea ce aveam nevoie intr-o dupa amiaza capricioasa de vara.

Tatuajul e superb, mie imi place de mor!

varie multe 074
Ca sa fie ziua frumoasa pana la capat, am primit si premiul cel mare!!! Multumesc, Frumu;), esti un om extraordinar, dar… nu poti fi barbatul care ti-ai dori sa fi pentru mine…

Si imi permit sa iti spun ca prietenia este asemeni unei iubiri fara aripi…!!!

Noapte buna si tie…

Ra

3 Comments (+add yours?)

  1. Andreea
    Jun 30, 2009 @ 00:11:20

    Hei! Si eu sunt fan Floriana Juncan :),tare frumos scrie,si tu scrii frumos si dabea astept sa vad cartea (apropo mai ai?) Sa ai o seara placuta! PS( ce am invatat eu de la OSHO ” tu trebuie sa iubesti pentru ca iubesti, nu sa iubesti pt ca esti iubita…trebuie sa oferi inainte sa ceri. “:)

    Reply

    • Ra
      Jul 01, 2009 @ 11:40:28

      @Andreea: multumesc pt complimente!! Floriana J scrie atat de frumos si de natural!! About my book.. da, e aproape gata, dar mi-e teama sa o dau cuiva la citit pt o parere!! Si o sa caut sa citesc Osho, am incredere in tine!!
      Pup pufos!!

      Reply

  2. larisa
    Apr 28, 2010 @ 20:43:19

    Am citit de tatuajul tau dar nu am stiu ce eeeee incredibil e un avion superrrrrrrrr!!!!!!!!!!!
    Nu puteam sa ma astept la altceva e super dragut!

    Reply

Leave a Reply

