Noi ce suntem????

Intrebarea aceasta ma tot chinuie.. Nu de mult timp, dar destul incat sa mi se para mie ca e mult..

Am avut cursa la Viena ieri, am stat cam 3 ore acolo si 2 din acestea am cascat ochii prin duty free si am ramas fara bani.. Avion-Billa-Bipa-au-disparut-banii-mei!! Noroc ca am prietene pe care ma pot baza si la intoarcere s-a rezolvat problema, cel putin pana la leafa urmatoare ;).

Ma intrebam in aeroport daca exista ceva mai frumos decat sa bei o minunata cafea vieneza (unica in lume, chiar si pt mine – care nu sunt mare fan al cafelei) intr-o dupa amiaza ploioasa de vara- avand alaturi o felie de Sachertorte..? Toate in timp ce privesti zeci de chipuri calatoare… Oameni care vin si pleaca, eu ii vad in fiecare zi. Unde pleaca? Si de unde vin? Spre ce se indreapta? Ce povesti ascund vietile lor? Viseaza colorat si ei? Eu… am uitat sa calatoresc… Acum astept la poarta de imbarcare… Cineva trebuie sa imi dea si mie “zambetul care poate saruta un suflet”…

Sunt drumuri ce ne cauta demult. Si ajung la noi cand noi suntem plecati in cautarea lor pe alte drumuri…” – Octavian Paler

Azi am avut-o pasagera pe Floriana Jucan. Sunt fan declarat al ei. Nu de azi. De cand am citit primele randuri scrise de ea. De cand m-am regasit in ceea ce traieste/ gandeste si apoi scrie… Si nu m-am inselat, azi am vazut in ea femeia pe care mi-o imaginez in timp ce-i citesc cuvintele. Si nu am cum sa spun altceva decat ca este o femeie extraordinara!!

Eu stiu ca “avem nevoie sa ne marturisim cuiva. Avem nevoie de cineva care sa ne iubeasca si, mai ales, de cineva pe care sa-l iubim. Avem nevoie de mai mult de cat de timp… Pentru ca daca destinul nu depinde de tine, de tine depinde ceea ce faci cu ce iti da destinul”!!!!!

Ti-am auzit vocea azi si am tipat de fericire!! DA!!! Esti atat de departe si totusi parca prezenta ta placuta in viata mea este mai constanta decat orice altceva.. Acum ai sunat inainte sa vi, nu ai rezistat sa astepti ca alta data..!! Asta nu poate decat sa ma faca fericita!!! Mai sunt aprox. 10h30’… Si de atunci ramane doar putin pana cand zambetul tau va saruta sufletul meu!!!!

Ra

Leave a Reply

