*fara titlu*

Poate ca aceasta este imaginea care reprezinta cel mai bine starea mea din ultimul timp.. De aproape o luna mi se pare ca traiesc viata altcuiva, sau ca sunt spectator la a mea… Uneori in luna aceasta am avut impresia ca am nimerit intr-un film prost cu un decor ales la intamplare de oameni fara experienta…

Mai intai a murit Mihai Dobre Tone – Misu- si inca mi se pare o gluma proasta… Zilele acestea am aflat ca dnul Florin Enescu a murit si el… Dumnezeu sa-l odihneasca… Domnul Enescu a fost unul dintre primii oameni care mi-au ghidat pasii pe cararea aviatiei, chiar primul, daca pun la socoteala ca am facut prima cursa elev avandu-l pe dansul instructor. Eu am avut sansa sa invat de la cei mai buni si sper ca daca ma vede, oriunde ar fi, e mandru de mine. Il aud si acum cum imi canta: “Raluca…”, aud cum mi-a spus la un zbor ca nu vrea sa-l stressez cu intrebarile si ca imi permite sa-l deranjez numai daca e incediu in cabina… Pacat ca oameni extraordinari pleaca prea devreme dintre noi… Condoleante familiei Enescu! In primele ore ale acestei zile am aflat ca Michael Jackson a murit!!!! Da! Pana si oamenii ca el mor… Am spus-o pe fcbk, o spun si aici… pentru mine pierderea lui nu inseamna numai pierderea unui artist de mare valoare… inseamna ca am pierdut pe cel care mi-a vegheat copilaria, care mi-a daruit momente de maxima bucurie cu fiecare cantec ascultat, cel pe care il consider punct de referinta in copilaria si adolescenta mea… un tovaras de drum si un bun prieten…

Apoi… traiesc o experienta cel putin ciudata si asta imi fura toata puterea, aruncandu-ma intr-un dolce-far-niente tocmai in aceasta perioada a vietii mele in care am mare nevoie sa fiu mai rationala si mai puternica decat oricand… Nu am putere sa ma impotrivesc si nici nu stiu daca vreau… Am sa continui sa privesc cum mai trece inca o zi din viata mea.. Si stiu ca (poate) nu voi aplauda, dar macar la sfarsit voi gandi ca am vazut un film dragut, cu actori minunati..

thx, Ra_VBB2067ersz[1]

Leave a Reply

