Iacarii Acrobati

R0010933

In weekend am fost la mare, pe litoralul patriei!! Unul dintre motivele pentru care acest weekend a fost unul deosebit este ca am avut ocazia sa ma bucur de acrobatiile Iacarilor Acrobati. Dan Stefanescu si Ioan “Lache” Postolache cu YAK-urile 52 au fost inca o data la inaltime (la propriu si la figurat). Multumesc pentru aceste poze minunate celui care le-a facut si care e parte din weekendul deosebit… V.B.B.

R0010934

M-a uimit in mod placut prezenta in numar mare a oamenilor veniti sa vada cele cateva minute de acrobatie. Putini sunt cei care inteleg cat de mult muncesc acesti piloti, cat timp dedica exersarii unor figuri aparent simple, dar in esenta atat de dificile! Si mai putini sunt cei care isi amintesc ca pe 5 iunie 2009 Mihai Dobre Tone a murit executand un zbor de antrenament tocmai pentru a incanta privirile acestor oameni…

R0010935

Cred ca in total a fost vorba de 15 min, mai mult sau mai putin, iar la final – niste “domni” care faceau parte dintr-o echipa de filmare a unei televiziuni venite sa transmita evenimentul (pt ca DA! a fost un eveniment) erau foarte revoltati (si nu vreau sa redau cuvintele lor) ca doar pentru atat au fost chemati ei sa vina la munca… Nu am rezistat, fiind langa acestia, si i-am intrebat: “dvs. stiti cat muncesc ei doar pt atat de putin?”… As fi vrut sa-i intreb daca stiu ca Misu a murit doar pt atat, ceea ce pentru ei insemna atat de putin, pentru oameni ca MISU insemna atat de mult incat acum nu mai sunt printre noi…

R0010936

Din fericire ma numar printre cei care inteleg greutatea si importanta acestor figuri acrobatice si ceea ce altora li s-a parut putin spectaculos si deloc dificil, mie mi s-a parut fantastic si inca o data multumesc lui Dumnezeu ca inteleg zborul… Imi amintesc intocmai si pot sa jur ca nu voi uita niciodata senzatia pe care am avut-o cand am zburat cu EXTRA 300L si “bestia” mi-a fost prezentata in zbor prin executia unei game de acrobatie. Este ceva unic si incomparabil si doresc tuturor ca macar o singura data in viata sa aiba parte de o asemenea senzatie!!

R0010937

Aici sunt cateva imagini, poate ca nu sunt cele mai reusite, dar pentru mine inseamna mai mult decat aprox 15 min de acrobatie aeriana. Inseamna inca o amintire minunata despre acesti oameni minunati si masinile lor zburatoare. Inseamna 15 min de fericire. si un weekend extraordinar!! So enjoy the images!!

Ra

R0010938

R0010939

R0010941

R0010942

R0010943

R0010946

R0010947

Leave a Reply

