Soc.. Senzational!!!

…haha!! L. mi-a trimis un link aseara intr-un mesaj privat (numai pentru noi doua, adica..) cu o stire pe care ea a intitulat-o “soc..senzational”! Ideea e ca apropos de asta vreau sa povestesc ceea ce mi s-a intamplat nu cu mult timp in urma.. Am cunoscut pe cineva, sa-l numim “Mr. X” si acesta avea toate calitatile necesare unui barbat. Dupa doua iesiri la masa, a se citi Cina Romantica, a venit si sfarsitul de saptamana.. Toate bune si frumoase, numai ca omului ii intrase in cap o singura idee: el trebuia neaparat sa se culce cu mine.. Nu ar fi fost rau daca ar fi actionat inteligent, facandu-ma astfel si pe mine sa imi doresc asta atat de… rapid! In schimb parea ca au intrat zilele in sac si tot ce era ok la el s-a dus pe apa sambetei, transformandu-se in cel mai mare badaran prin insistenta de a ma baga in patul lui. Nu am nici o idee preconceputa in legatura cu sexul si timpul limita dupa care fiecare se ghideaza cand decide sa o faca… Important e The moment si feelingul acelui moment..! Insa Mr. X imi dadea un sentiment ca ceva e in neregula… Dupa ce a incercat in fel si chip sa gaseasca o solutie (propunand pe rand o seara la munte cu cina, vin si “dormim acolo si ne intoarcem maine”/ seara la club si dormit la el acasa dupa/ pranz a doua zi si 2 ore de “odihna” impreuna la el acasa dupa/ si inca vreo 2 propuneri, toate acestea in doar 24 de ore), deja ajunsesem in pragul disperarii cu rabdarea si am cedat dandu-i un sms educat -zic eu- in speranta ca va intelege si nu va mai forta nota cu insistenta asta dubioasa..! Daca cineva isi imagineaza ca macar de ochii lumii omul a reactionat raspunzand cu alt sms, se inseala.. Pt ca din acel moment nu am mai auzit de el..! I-am sters si numarul in aceeasi seara ca sa  fiu sigura ca nu am sa-i mai raspund, eu neraspunzand la nr necunoscute ;).

Partea frumoasa abea acum vine: Dupa vreo 3 zile ma aflam la Billa sa cumpar d’ale gurii si ce a fost in capul meu sa rasfoiesc la standul cu presa, cateva reviste de monenitati..ca sa le spun asa! Dau eu o pagina, inca una, inca una.. si SOC SENZATIONA!!!! Mare poza, o pagina intreaga cu al meu Mr. X!!! Incredibil.. El era alaturi de o domnisoara, vedeta tv bineintele -fata frumusica dealtfel.. Ce spunea articolul?? Ca fericitul cuplu asteapta venirea pe lume a fetitei lor, partea feminina a cuplului fiind insarcinata in luna a 8a!!! Ei, cam cum am ramas eu? Am crezut ca mi se pare, am citit inca o data, era el pt ca-i pomeneau si numele!! Ideea e ca ea urmeaza sa nasca (nu cred sa fi nascut intre timp) undeva peste hotare si el isi facea de cap pe plaiurile mioritice.. Dar “fericitul tatic” se poarta ca orice partener in situatia aceasta, este “atent, dragastos, in culmea fericirii” in asteptatrea primei lor progenituri (declara Ea – mamica).. Oare asa se poarta toti viitorii tatici fericiti care urmeaza sa aiba un copil?? Eu ma bucur ca am avut inspiratia sa nu imi pierd capul nici dupa sarmul si frumusetea lui (pt ca este un barbat frumos), nici dupa ceasul scump de la mana sau masina scumpa pe care o conducea si nici nu m-am lasat impresionata de cele 2 cine romantice sau de planurile de viitor pe care el le facea cu mine.. Dar sunt atatea fete care in situatia mea ar fi crezut ca l-au apucat pe Dzeu de un picior si ca el e Alesul, The One/ Perfect Match.. Pacat de aceste fete care ar fi reactionat invers decat cum am facut-o eu, pacat de mamica fericita care asteapta sa nasca inchipuindu-si ca partenerul ei e fericit si fidel in aceeasi masura si pacat ca exista pe lume astfel de barbati.. Uneori ma intreb daca mai exista un singur barbat normal pe lumea asta..

Ce legatura are asta cu link-ul trimis de L.?? Are… nu e chiar la nivel de “soc senzational” pt ca nu e cazul, dar imi intareste convingerea ca nu mai este nici un barbat normal pe lumea asta si cum spune L.: “bai Ralu, bai.. tot felul de ciudati pe lumea asta..!!”

Ra

2 Comments (+add yours?)

  1. Janiss
    May 18, 2010 @ 16:28:18

    :)))) Da..”tot felul de ciudati pe lumea asta”….Ma amuza acum situatia, dar e un lucru serios. Am patit si eu destule, dar nici una chiar asa… Si ma mai gandesc acum ca mi-ar placea sa imi intemeiez o familie candva??? CU CINE???????

    Reply

Leave a Reply

