Vreau sa fiu stewardesa!!

Ieri a inceput la tv emisiunea “vreau sa fiu stewardesa”, la antena1 mai exact (ezac!!). Am urmarit-o din curiozitate si spre surprinderea mea a fost mai bunicica decat ma asteptam. Nu inseamna ca am ramas impresionata de concurente sau ca m-au dat pe spate probele, dar ma asteptam la mai rau. Unele dintre fete au un aspect care nici pe departe nu este potrivit sa devina imaginea companiei Tarom. Trebuie sa gandeasca si ei ca acel chip va trece dincolo de granitele tarii si va reprezenta compania Tarom de aici de pe pamant pana acolo – dincolo de nori..!! Dar.. , probabil ca juriul stie mai bine ce alege si e clar ca preferintele celor de acasa nu vor coincide cu alegerile lor. Mie personal mi-au placut vreo 3 concurente: prima fata din Targoviste parca, cea care a venit insotita de Ramona Badescu si cred ca e cea mai potrivita sa castige concursul, parea cea mai finuta, deloc vulgara, imbracata cu bun gust si s-a descurcat ok la proba din prima emisiune. Apoi din motive personale si nu numai o plac pe Alice Moraru, aspect fizic placut si imi sugereaza ca e isteata (sper sa nu ma dezamageasca). Mi-a mai placut o concurenta, dar nu am retinut cum o cheama, insa voi reveni cand o identific ;).

stewardeza

Urez pe aceasta cale tuturor fetelor din concurs “Succes” si fie ca cea mai potrivita acestui job sa castige! Am incredere in juriul Tarom ca va face alegerea potrivita.

Asteptam cu interes urmatoarele editii ale emisiunii “vreau sa fiu stewardesa”. 15/iun/09

-soon to be continued-

-part 2- 15/iun/09

Azi au fost prezentate 2 concurente: Potanca Amalia si Streinu Roxana. Diferenta dintre ele mi se pare imensa!! Mai mare decat o prapastie, hmmm.. Amalia este exact genul de persoana pe care nu iti doresti sa o intalnesti niciodata, iar Roxana este acea fetita dulcica- sweet pink girl. Parerea mea.. acum nu e obligatoriu ca toti ceilalti sa fie de acord cu mine.. Amalia imi da impresia ca are acel tupeu fantastic care merge spre latura -fara-bun-simt- si e pacat. Are incredere in ea, dar in acel fel in care deranjeaza, jignind prin atitudine pe cei din jur. In schimb Roxana e atat de scumpica!!!! Dintre cele doua eu dau votul meu de incredere Roxanei. In plus Roxana vorbeste exceptional limba engleza, ceea ce consider ca ar trebui sa fie un avantaj. Asteptam urmatoarele doua concurente.

-soon to be continued-

-part 3 – 22/iun/09

…din pacate nu am mai reusit sa urmaresc celelalte emisiuni din timpul saptamanii in care erau prezentate si restul fetelor. Am cautat pe youtube si nu am gasit nimic… In zadar deci incercarea mea de a comenta prezenta tuturor fetelor. Am vazut insa emisiunea de aseara, duminica 21 iunie, si am fost surprinsa de proba de cultura generala… Ce legatura are meseria de insotitor de bord cu a sti la ce club a jucat Beckam?? Frateee, mie mi se pare absolut ciudata si cel putin bizara chestia asta… Unele intrebari erau chiar penibile. In continuare ma uimeste (in sens negativ) Amalia si ma face sa zambesc Roxana. Poate maine reusesc sa ma adun si sa gonesc nefericirea care a pus stapanire pe sufletul meu, si sa revin cu ceva randuri interesante…

-soon to be continued-

-part 4-

Ca sa imi treaca timpul mai usor, azi cand trebuie sa infrunt o mare nedreptate a vietii, am ascultat de sfatul lui Alice si am cautat arhiva emisiunilor pe site-ul Antenei 1.

Sa vedem ce parere imi fac..:

-revad prima emisiune, cand Amalia Potanca si Roxana Streinu cea simpatica ma ajuta sa imi fac prima impresie.. Acum, la a 2a impresie fiind, pot spune acelasi lucru: Amalia are o incredere fantastica in ea si asta o face sa creada ca e superioara celorlalte concurente, atitudine care deranjeaza…

Continui sa ma uit la dna Brutaru cum spune ca ei cauta o profesionista si ca vor evalua calitatile profesionale… hmm… ridic o spranceana… Imi aduc aminte ca la testul de cunostiinte generale (sau ce test era acela si ce vroia sa reflecte) mi-am dat seama ca nu am ce sa caut in aviatie daca nu stiu la ce club a jucat David Beckam sau cum ii cheama pe Stan si Bran in realitate.. Noroc ca stiu cine este Cristi Pulhac si unde joaca Stefan Grigorie…!!!!

Imi place de Alis, in schimb nu stiu ce cauta la emisiune Elena.., Andreea este destul de simpatica si placuta, (fac o paranteza si spun ca fetele sunt zob in ceea ce priveste gatitul, dar nu vad ce legatura are gospodaria cu urcatul in avion pentru siguranta pasagerilor, Raluca a castigat simpatia mea prin ceea ce a spus despre femeile din aviatie, Monica Puscoiu la prima vedere mi se pare ok… (mi-e prea greu sa scriu acum, am crezut ca ma pot concentra/ dar nu imi sta gandul decat la tragedia care a avut loc la Clinceni azi… scuze, voi continua in alta zi…).

Proba cu asa-zisul giroscaun mi s-a parut chiar ciudata, am auzit dealtfel piloti comentand ca ei nu s-ar fi urcat in veci in acel “giroscaun”..

-part 5 … si ultima!! –

S-a terminat concursul “Vreau sa fiu stewardesa”… Nu ca i-ar simti cineva lipsa… Pentru ca ceea ce au vazut oamenii de acasa nu are nici o legatura cu ceea ce facem sau stim noi… In mare parte… Pentru ca au transformat ceva frumos si de o anumita importanta, intr-un circ de nedescris…

Tin minte ca am vazut un show de acest gen pe Discovery parca, dar nu bag mana in foc pentru ca s-a intamplat acum multi ani. Dar mi-a ramas in minte faptul ca priveam fascinata pur si simplu ceea ce fac fetele acolo, pregatirea lor profesionala fiind desavarsita!! Din ceea ce au aratat ei, nu pot decat sa inteleg ca fetele acelea stau bine cu stomacul pentru ca au trecut cu brio proba cu asa-zisul-giroscaun, inteleg ca au un mare bagaj de cunostiinte generale – desi nu inteleg la ce le foloseste asta in cazul strict al unei depresurizari de ex-, mai inteleg ca sunt capabile sa se uite cateva secunde la anumiti pasageri si apoi sa reproduca exact ce faceau ei… – si iar nu inteleg (scuzati repetitia) la ce ajuta acest lucru… – degeaba retin ca pasagerul nr 6 se scarpina in c..ot, daca in cazul unui incendiu in toalete ar reactiona nerespectand procedura standard… In fine, spectacolul a fost deplin, a fost amuzant (poate), pentru unii a fost si interesant, macar a castigat o fata frumoasa ce va fi folosita ca imagine a companiei Tarom timp de 1 an de zile, ma bucur si am rasuflat usurata ca nu a castigat Amalia, imi pare rau pt Alice si Roxana, felicitari Andreei si succes ii doresc!

Ra

9 Comments (+add yours?)

  1. alice
    Jul 03, 2009 @ 14:06:14

    gasesti toate emisiunile inregistrate pe site-ul antenei 1

    Reply

  2. alexa88
    Jul 12, 2009 @ 23:06:21

    azi a fost ultima emisiune si castigatoare a fost Andreea. Pot sa zic k ma bucur k a castigat ea. Sti daca se va mai face o alta emisiune? as vrea si eu sa particip, la prima emisiune nu am auzit de inscrieri. ms

    Reply

  3. alexa88
    Jul 12, 2009 @ 23:07:46

    si eu am aceasi parere despre Amalia, este persoana pe care nu mi-as dori sa o intalnesc:P

    Reply

  4. ada
    Jul 18, 2009 @ 20:03:46

    andreea este o fata exceptionala si ma bucur mult de tot k a castigat.
    cat despre amalia,este o fata nesuferita care nu are pic de bun simt.
    daca iesea ea castigatoare si eu calatoream cu compania Tarom,jur ca o faceam in fata o nesimtita si ii aruncam si un suc in cap:))
    toate concurentele mi-au fost dragi in afara de amalia.

    Reply

    • Ra
      Jul 18, 2009 @ 22:35:32

      @ada: ai dreptate!! Iti inchipui dc Amalia castiga.. ce oroareeeee!!!! andreea pare fata ok, e foarte frumusica si placuta. Chiar ma bucur pt ea! O asteptam la zbor!!

      Reply

  5. Roxana
    Jul 20, 2009 @ 08:09:23

    Buna ,fetelor.Sunt Roxana (participanta la minunatul concurs “Vreau sa fiu stewardesa”.Una dintre prietenele mele mi-a dat link-ul blog-ului tau si voiam sa iti multumesc pentru cuvintele frumoase scrise despre mine. Sa ai o zi minunata si tine-te de scris. Sweet kisses.

    Reply

    • Ra
      Jul 20, 2009 @ 19:13:00

      @Roxana: Nu era nevoie sa imi multumesti, dar asta arata inca o data ca esti o fata simpla si cu mult bun simt. Succes in viata! 😉

      Reply

  6. Stefan
    Dec 04, 2009 @ 12:04:51

    Poate ca a trecut mult timp de la realizarea emisiunii dar sunt sigur ca nu este prea tarziu ca sa imi exprim parerea. Interesanta emisiune, interesante probe, dar vezi tu atunci cand iti alegi o “personalitate” care sa te ajute la unele probe, cheia succesului este sa ai puterea de a, alege persoana potrivita. Alexandra fata aceea din Targoviste, de care ai spus tu ca ti s-a parut cea mai potrivita dupa prima emisiune, dupa parerea mea nu a, ales pe cine trebuie, oricum din cate am inteles eu, ea a renuntat pentru ca lucra la un proiect mai interesant. Iar domnisoara care l-a ales pe, domnul Petre Roman a, avut numai de castigat, nu? 🙂 Proba cu acel giroscaun a fost foarte nereusita, o domnisoara finuta, nu avea cum sa se urce si sa treaca aceasta proba, pentru ca multi barbati nu ar fi reusit. 🙂 Ai participat la emisiunea apropo tv, nu?

    Reply

  7. Ra
    Sep 29, 2010 @ 10:27:52

    Buna, scuze raspunsul intarziat, acum am vazut commentul tau, nu stiu cum de l-am “ratat”, dar totusi aprobat…
    Da, am fost la “apropo tv”, that’s me ;). In rest ai dreptate cu ceea ce spui, probabil ca cel mai mult a contat persoana care le-a sustinut…

    Reply

Leave a Reply

