Flight to Paris – CDG

Cred ca Parisul este la fel de minunat in orice moment al anului sau al zilei in care il vizitezi. Ma duce cu gandul la cantecul lui Frank Sinatra “I LOVE PARIS”, un cantec exceptional.. Din pacate azi doar am zburat la Paris, ca de obicei cursa este dus-intors si nici nu m-am incarcat cu aerul romantic al acestui oras, nici nu am savurat un croissant la o cafenea boema.. In schimb am fost inconjurata de cateva persoane dragi mie (fiecare din alt motiv), ceea ce a facut din cursa de azi – una foarte placuta, chiar daca am avut ceva de munca si nu am stat o clipa.. A meritat tot efortul!! “Mda”, ar spune acum cineva, in timp ce i-ar aparea un zambet ironic pe chip.. DA!! Chiar asa este, am avut un zbor placut, pacat ca nu crezi ce iti spun de atata timp.. Offf….!!!

Acum vreau doar sa dorm macar o ora, apoi ma mai gandesc daca ies sa beau un suc cu cateva prietene. Pe la miezul noptii (cica!) am de ridicat un premiu ce consta intr-o plimbare nocturna prin parc si un suc la bord (la bordul unui Mini Cooper S, poate!)… Hehe!! Ce duminica placuta!!! Maine day off!!

Ra

4 Comments (+add yours?)

  1. Shadow
    Jun 26, 2009 @ 13:45:45

    parisul e un oras fabulos, asa e. pe tine care te-a impresionat cel mai mult? nu stiu de ce, dar am tendinta de a crede ca ai vazut mai multe orase decat mine.

    Reply

    • Ra
      Jun 27, 2009 @ 00:44:59

      @Shadow: Roma e magnifica, intotdeauna pare ca e prima data cand o vad si cred ca de 10 ani o vad de cel putin 5 ori pe an.. mereu iau strazile la picior, obiectivele turistice la vizitat si absolut de fiecare data, fara nici o exceptie – imi pare ca visez si ma bucur ca un copil respirand aerul ei! Wien are o aroma cum putine orase au, ma lasa fara cuvinte, imi imbata simturile si imi zapaceste ratiunea.. Ma reintorc mereu cu placere si la Viena. Napoli e orasul care are fascinatia lui aparte, diferit prin atitudine si stil de orice altceva ai fi vazut vreodata.. La Napoli te nasti si mori in fiecare clipa, uneori inima iti bate atat de repede incat crezi ca o ia inainte.. Napoli si imprejurimile cred ca pt sufletul meu inseamna Paradisul!! Apoi as numi Phuket.. e o suma de contraste, de aglomerari frumoase, apa limpede, mancarea atat de gustoasa.. am vazut atatea ciudatenii, dar si atatea lucruri minunate in Phuket..!!

      Reply

  2. Shadow
    Jun 29, 2009 @ 09:11:40

    miami nu ai vizitat sau nu merita mentionat?

    Reply

Leave a Reply

