…azi m-am trezit dimineata dupa 10 ore de somn adanc si parca as mai fi dormit putin… Mi-am petrecut o parte din zi in cel mai placut mod – am fost in vizita la bunica mea. Imi fac timp sa o vizitez in fiecare sfarsit de saptamana si intotdeauna ne asteapta cu bunatati gatite de ea care au mereu gustul copilariei mele. Azi am stat mai mult ca de obicei la ea, am mancat in curte si am facut salata cu legume din gradina ei. Nu vreau sa ma gandesc ca intr-o zi nu va mai fi, sper ca bunica mea va trai vesnic pt ca in preajma ei eu redevin copil..

Apoi mi-am facut timp sa merg la Misu la cimitir sa aprind o lumanare, am fost impreuna cu un coleg de la aerodrom. Pe drum am vazut o masina care inca avea poza lui Misu pe luneta. Aproape de blocul unde stau eu am mai vazut o masina cu poza lui Misu, la cimitir erau cateva candele deabea aprinse – ma bucur sa vad ca inca este prezent in sufletele celor care l-au plans. Azi s-a tinut o slujba la locul accidentului, dar nu am putut ajunge. Nu stiu ce voi simti luni cand voi merge la Clinceni. Dar sunt convinsa ca toata bucuria si nerabdarea pe care le aveam in drum spre aerodrom nu vor mai fi.. Pentru ca nimic nu va mai fi la fel, totul s-a schimbat din ziua aceea!

Azi mai mult ca oricand am fost linistita, nu mi-am pus intrebari pt ca nu am cautat raspunsuri. Am lasat sa se instaleze in mine acel dolce-far-niente si parca am plutit… Nu spun ca nu mi-a lipsit nimic, spun doar ca am fost linistita, nu am asteptat nimic, nu am sperat si nu am visat.. Am plutit, da, am trecut prin ziua de azi plutind.. Cliseele sunt cele care ne fac rau pt ca asteptam sa ni se intample “asta” pt ca “asa e normal”!! De ce au oamenii nevoie de raspunsuri? Odata rostite intrebarile, ele capata forma-dimensiune-consistenta.. Iti pun piedica si te trezesc in toiul noptii, asa ca azi am hotarat sa ma golesc de tot si sa plutesc prin viata.. Maine nu voi mai face la fel, e ca si cum iei o pauza de viata si stim cu totii ca pauzele lungi nu sunt recomandate..

Ra

Leave a Reply

