Uffa…

Ce zi grea.. E aproape inuman sa te trezesti la 4 dimineata dupa ce ai dormit doar cateva ore (ce-i drept din vina cui??) si sa pleci la munca la 4.45.. Am avut o cursa careia eu ii spun “cursa pacii” pt ca pare interminabila si infinit de incalcita.. Deci.. Otopeni -Sibiu/ Sibiu – Munchen/ Munchen – Sibiu/ Sibiu – Otopeni.. Asta nu ar fi nimic, dar sunt pasageri de la otp pt munchen care la sibiu stau in avion pt cat urca cei de la sibiu pt munchen, e cateringul care e impartit pe carucior de eco pt otp sibiu si apoi sibiu otp, carucior business pt sibiu munchen si retur. Mancare pasageri separata pt ambele, mancare separata pt echipaj, apoi la sibiu da carutu’, ia carutu’.. Actele numai ei stiu cum le-au gandit ca eu una, oricat m-ar duce capul, tot ma incurc in ele si ma concentrez la maxim ca sa nu gresesc..

Partea frumoasa este ca macar ai timp sa le faci incet-incet-incet pe toate… Pt ca de obicei pana la Sibiu e vant de fata cam de 65 knot si faci cam 3 ore plus sau minus 10 minute… La intoarcere, in schimb cam 1h20’… Altceva!!

Anyway, am venit intr-un suflet acasa cu viteza luminii (ca tot am citit azi un interviu de-al dnului Iovan care declara ca aproape a spart bariera sunetului pe un tronson de la cdg la otp – bravo nene Iovane!) ca sa nu ma prind in vartejul traficului de dupa ora 16 si chiar am reusit! Prima oprire inainte de casa a fost in piata pentru a imi cumpara cirese, visine si capsuni. Am regasit in sfarsit gustul visinelor din copilarie, sper ca maine sa mai gasesc aceleasi visine pentru ca papilele mele gustative au retrait senzatii unice de nedescris!! Odata ajunsa acasa, dupa rutina obisnuita am spalat fructele, am pregatit capsunile si am navigat putin pe site-urile preferate.. Am constatat cu stupoare ca am pierdut o cursa la Atena de luni seara care ar fi avut ramanere peste noapte acolo si implicit am pierdut 2 misii… Sunt fericita insa ca duminica am Parisul si voi fi inconjurata de persoane dragi mie 😉 pe aceasta cursa. Si sunt convinsa ca de acolo de sus cineva are grija sa recuperez si misiile pierdute :-P.

Astept cu nerabdare ziua de luni cand fratele meu ar trebui sa primeasca rezultatul la interviul pe care l-a sustinut zilele trecute. Daca raspunsul va fi pozitiv eu voi fi cea mai fericita din lume luni si mult timp de luni inainte..!

Uffa… mor de somn, deabea astept sa adorm.. Lumea viselor mele e mereu colorata ;)!!

Ra

Leave a Reply

