FloraCult 2012

Floracult este o expozitie de flori, dedicata celor care iubesc natura, celor care fac din cresterea florilor un hobby sau un mod de viata. 

Ajunsa la a 3a editie, aceasta expozitie este organizata de Ilaria Venturini Fendi (pe care am onoarea sa o cunosc) la ferma sa I Casali del Pino, aflata in parcul Veio, din apropierea Romei. 

M-am numarat printre vizitatorii din acest an si vreau sa va spun ca a fost o experienta unica pe care as repeta-o oricand! Mai ales ca sunt o mare iubitoare de flori, am atatea flori pe care le ingrijesc ca si cum ar fi parte din familie, dar si pentru ca locul e minunat si aflandu-ma acolo m-am surprins visand cu ochii deschisi la viata aceea calma si frumoasa de la tara, la copilaria fericita in care laptele insemna a-l bea direct de la tata vacii si dimineata incepea hranind animalele din curte… Cred ca in ziua de azi, in societatea in care traim, ne inselam daca ne gandim ca luxul inseamna masini scumpe si vacante pe yachturi… Lux inseamna pentru mine o viata frumoasa, eco, hrana bio, linistea serii, magia diminetii, culorile apusului nepatat de poluare, trilul pasarilor, nechezatul cailor, fosnetul copacilor, adierea vantului in parul meu, multa dragoste, zambete si voie buna. Acestea sunt cele care ne lipsesc cu desavarsire in ziua de azi. Banii se fac si bunurile materiale le poti cumpara, dar viata aceasta feerica, ei bine – pe asta ca sa o ai, trebuie sa fii intr-adevar norocos!!! Ilaria are acolo un colt de Rai, un Paradis numai al ei, pe care ocazional il imparte cu prietenii, sau in cazul acesta, cu toti cei care vin sa viziteze expozitia. 

Mereu mi-am imaginat ca o ferma inseamna ce am vazut eu in copilaria mea la tara, ceva nici mic, dar nici nemarginit, cu animale, cateva randuri cu rosii, cateva vinete, ceva ardei gras si cam asta era ferma :) din mintea mea. Mama, prietena fiind cu Ilaria, imi povestea despre acest loc frunos, insa imaginatia mea nu mergea atat de departe incat sa imi inchipui ca daca Raiul ar exista, atunci el s-ar gasi la I Casali del Pino!!! Ferma aceasta se intindea pe pamant cat vedeai cu ochii si pe alocuri se unea cu cerul!!!

Amuzant este ca am avut de ales intre o zi de plaja, o zi sub soare la Fregene – pe care atat de mult il iubesc si o zi la Floracult. Spun amuzant, pentru ca as fi pierdut imens alegand sa nu merg la expozitie. Mama si Dominique aproape ca m-au luat pe sus, eram nedormita (dupa o noapte la Roma si intoarsa la Fregene cu trenul dupa ce am pierdut un tren de sub ochii mei, m-au urcat in masina aproape luata cu forta de pe drumul dintre Maccarese si Fregene) si singurul meu gand era ca pierd o zi de plaja… Va mira? Suna superficial? NU e, pt ca atunci cand e soare si e si mare, inima mea bate mai tare (nah, ca am fct si o rima)!

Anyway, am ajuns la locatie, dupa un drum de aproape 45 de minute, avand ca fundal muzica Ornellei Vanoni si niste peisaje de vis.

Ceea ce am vazut acolo, e imposibil de descris in cuvinte, asa ca las pozele sa imi fie marturie celor spuse de mine.

This slideshow requires JavaScript.

Multumesc inca o data Ilariei pentru acest eveniment la care am putut fi parte, lui Dominique pentru ca m-a luat aproape cu forta acolo si mamei pentru rabdarea pe care o are cu mine mereu, indiferent de situatie ;), mama stie de ce spun asta!

Daca vreti sa vedeti si cate ceva in materie de moda, am surprins vreo cateva cadre dragute ;).

Floracult 2012 a fost mai mult de atat, dar acestea sunt cateva imagini pe care am reusit sa le surprind atunci cand nu eram prea mirata, impresionata, fascinata de ceea ce vedeam si uitam sa mai fac poze ;)

Va doresc la toti o zi ca aceasta pe care am avut-o eu acasa la Ilaria FENDI.

Ra

1 Comment (+add yours?)

  1. Cristallini Andreea
    May 18, 2012 @ 18:40:52

    Un colt de rai…

    Reply

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 336 other followers

