Dr Lucia Radu

In urma acestui post am primit un cometariu cutremurator.

Il public in intregime aici, pentru cine are ochi sa-l citeasca si mai ales urechi sa auda strigatul de ajutor al unei mame indoliate. Vinovata: dr Lucia Radu, despre care eu am scris cand am fost la ea la consultatie.

Cititi in continuare cometariul:

“SUNT O MAMICA  INDOLIATA DATORITA  ASA ZISU-LUI ”MEDIC PRIMAR DR IN STIINTE MEDICALE” RADU LUCIA
IN DATA ZILEI DE 19 IULIE 2010 M-AM PREZENTAT CU FETITA MEA DE NUMAI 3 ANI SI 11 LUNI LA SPIT DE URGENTA GRIG ALECSANDRESCU CU TEMPERATURA.AM AVUT NESANSA SA AJUNGEM PE MAINILE ACESTEIA CARE CU MULTA INDIFERENTA SI NEPASARE MI-A CONSULTAT COPILUL SUPERFICIAL NUMAI LA GAT SI FARA SA-I CONSULTE PLAMANII, SA II I-A TEMPERATURA SAU SA-I FACA VREO ANALIZA MED MI-A DAT DIAGNOSTIC SI TRATAMENT DE ” AMIGDALITA ACUTA PULTACEE” DESI COPILUL MEU AVEA  PNEUMONIE IN ULTIMA FAZA. EU CREZAND IN DIAGNOSTICUL DR RADU LUCIA,I-AM ADMINISTRAT COPILULUI  TRATAM.,RECOM.,CARE ERA INSUFICIENT PT O PNEUMONIE,SI CARE I-A MASCAT BOALA SCAZANDU-I TEMPERATURA COPILULUI.ADICA; 5ml NUROFEN,4 ml AUGUMENTIN,SI 5ml PANADOL.COPILUL SCAZANDU-I TEMPERAT.,NU DADEA SEMNE  DE STARE DE RAU,ACEST LUCRU M-A DETERMINAT SA IL DUC LA GRADI A 2-A ZI  SI INTERESANDU-MA PRIN TEL DE STAREA SA.PE DATA DE 22 IULIE ADICA PESTE 2 ZILE SI JUMATATE DE LA CONSULTATIA DR RADU LUCIA, FETITA MEA PATY A DECEDAT IN SOMN CU BONA IN CASA  FACAND APRINDERE LA PLAMANI.EU FIIND LA MUNCA  M-AM INTORS  LA ORELE 13.30 AM GASIT COPILUL MORT.   SA STITI CA NUMAI LUPTA ACEASTA DE A I SE FACE DREPTATE COPILULUI MEU M-A TINUT IN VIATA,,SI BUNUL D-ZEU; AM INCEPUT TOATE DEMERSURILE PT A O DA IN JUDECATA PE DR RADU LUCIA CALAUL COPILULUI MEU; DAR OAMENI BUNI DESI AM REUSIT F.,GREU SA PLATESC ACEL RAPORT MED-LEGAL( CARE ERA IN SARCINA POLITIEI SA IL PLATEASCA PT CA DOSARUL COPIL.,ESTE INCADRAT LA”MOARTE SUSPECTA”) MI SE PUN MULTE PIEDICI PT CA SUNT O MAMA DE RAND; DECI MA LUPT CU COLEGIUL MED SI DIN BUC,,CARE A INDRAZNIT SA SPUNA CA DR RADU LUCIA SI-A FACUT DATORIA SI NU AU DAT CURS PT INCEPEREA URMARIRI PENALE  LASAND-O SA PRACTICE IN CONTINUARE MEDICINA,PUNAND ASTFEL VIATA ALTOR COPILASI IN PERICOL.   ASA CA PARINTI,VA ROG SA LUATI AMINTE SI SA VA FERITI DE ACEASTA ASA ZISA DR RADU LUCIA CARE NICI MACAR NU A URMAT OBLIGATIILE CARE SANT SCRISE IN FISA DE POST.       EU SUNT ELENA,MAMICA INDOLIATA”

Concluzia – traim intr-o tara in care, noi, oamenii de rand nu avem drepturi, doar obligatii…

Cu maxima tristete si regret

Ra

P.S. Condoleante mamei indurerate, sper sa puteti pedepsi acest monstru de om…

16 Comments (+add yours?)

  1. ELENA
    Sep 19, 2011 @ 12:40:38

    SUNT TOT EU ELENA,MAMA LUI PATY FETITA DECEDATA DAT DIAGNOSTICULUI DAT DE DR RADU LUCIA. AS VREA SA VA SPUN CA ESTE PT PRIMA DATA DUPA UN AN DE ZILE CAND POT SA VORBESC DESPRE NENOROCIREA MEA CA SA AJUNGA LA URECHILE OAMENILOR DE RAND CA SI MINE.SI SA STITI CA NU VOI AVEA NICI O RETINERE IN A DESTAINUI CE GREUTATI INTAMPINA UN OM DE RAND IN LUPTA SA INEGALA CU UN MEDIC CA IN CAZUL MEU! DE CAND MI-A MURIT FETITA M-AM ZBATUT {PE LANGA DEMERSURILE LEGALE} SA IAU LEGAT.,CU PRESA.DAR NICI UN TRUST DE PRESA DIN TOATE CATE SUNT NU AU VRUT SA PUBLICE CAZUL FETITEI MELE IN AFARA DE ZIARUL CURENTUL,CARE NU ESTE CITIT DE MULTI BUC.VAZAND CA PRESA NU PUBLICA CAZURI DE MALPRAXIS AM RENUNTAT SA MAI SPER CA ASTFEL I-AS FI PUS IN CUNOSTINTA DE CAUZA PE MULTI PARINTI SA AIBE MARE GRIJA CAND ISI VOR LASA VIATA COPIILOR LOR [MAI ALES A CELOR MICI CU IMUNITATE SCAZUTA ASA CUM A FOST FETITA MEA] PE MAINILE DOCTORILOR CARE LUCREAZA LA STAT! DE CAND AM PLATIT RAPORTUL MED-LEG [PE 10 -08 2011] PT CA IN SFARSIT DUPA 1 AN SA O POT DA IN JUDECATA PE DR RADU LUCIA,INTAMPIN ALTE PIEDICI! SUBINSPECT.,CARE SE OCUPA DE CAZ IMI SPUNE CA NU POATE INCEPE EXPERTIZA [ESENTIALA PT A SE PUTEA FACE CONTRA EXPERTIZA] PENTRU CA COLEGIUL MEDICILOR DIN BUC INTARZIE F MULT CU TRIMITEREA ACTELOR! DECI INCA O PIEDICA PT TINEREA DOSARULUI IN SERTAR CAT MAI MULT! AS VREA SA VA SPUN DESPRE I.M.L.,CA AU INCERCAT DE ASEMENEA SA MA OPREASCA IN DEMERS.,MELE! AM DEPUS NOTIFICARI PT ELIBERAREA RAPORT MED LEG SI MA PREZENTAM MEREU PT A INTREBA DE RAPORT,CA INTR-O ZI OAMENI BUNI CAND AM AJUNS IN FATA GHISEULUI DOAMNA DE-ACOLO SA IMI SPUNA CA FETITA MEA A FOST INCADRATA CA ORFANA[DECI PROVENIND DE LA CASA DE COPII] MOTIVAND CA MAI MURISE O FETITA TOT CU NUMELE PATRICIA IN ACEEASI ZI SI AL 2-LEA MOTIV CA NU II GASEAU CERTIFICATUL DE NASTERE! VREAU SA VA SPUN CA TOTI COPII CARE PROVIN DE LA C ASELE DE COPII SI AJUNG LA I.M.L SUNT INCADRATI INTR-UN DOSAR CU O ANUMITA PAROLA,SI NIMENI NU MAI POATE SA FACA NIMIC PT EI! DECI DACA MAI INTARZIAM SI NU INSISTAM SA MA INTERESEZ DE RAPORTUL MED AL COPILULUI MEU RISCAM [DAT ACESTEI ASA ZISE CONFUZII DE NUME A LOR] CA COPILUL MEU SA FIE INCADRAT IN ACEL DOSAR SI EU MAMA LUI SA NU MAI POT FACE ABSOLUT NIMIC ! ESTE INGROZITOR CE POATE PATI UN OM DE RAND IN LUPTA SA CU UN MEDIC DE EX! IN FINAL VAZAND CA M-AM PREZENTAT CU ACTE CARE DOVEDESC FAPTUL CA PATRICIA ERA COPILUL MEU CE REPEDE AU GASIT SI EI CERTIF DE NASTERE AL COPILULUI IN CARE ESTE SCRIS NUMELE MEU CA MAMA! TOT CE V-AM SCRIS ESTE ADEVARAT SI POT SUSTINE CU ACTE SI MARTOR! A 3-A INSTITUTIE DE STAT CARE LA FEL CA CELE ANTERIOARE INCEARCA SA MUSAMALIZEZE ADEVARUL ESTE COLEGIUL MEDICILOR DIN BUCURESTI CARE AU DAT DECIZIA CA DR RADU LUCIA SI-A FACUT DATORIA SI CA NICI MACAR NU POATE FI SANCTIONATA PROFESIONAL PT MOARTEA COPILULUI MEU! CAND S-A JUDECAT CAZUL DE CATRE COMISIA DE LA COLEGIU MED,SI M-AU CHEMAT LA AUDIERE MI-AU SPUS CA ATUNCI CAND COPILUL A FOST CONSULTAT DE DR RADU NU PREZENTA NICI UN SEMN DE ALTA BOALA IN AFARA DE AMIGDALITA ACUTA PULTACEE[ DESI IN DECIZIA LOR SCRIE CLAR CA IN REGISTRUL DE CONSULTATII NU ESTE PRECIZATA SIMPTOMATOLOGIA, NU SANT PREZENTATE CONCLUZIILE EXAMENULUI CLINIC, NU SUNT DOCUMENTATE ELEMENT.,CONSTITUTIVE ALE DIAGNOSTICULUI , TRATAMENTUL DAT SI RECOMANDARILE FACUTE PACIENTEI! DECI NU AU NICI UN ACT MED DIN CARE SA REIASA CA COPILULUI I S-AR FI FACUT VREUN CONSULT LA PLAMANI SAU VREO ANALIZA MED,SAU NICI MACAR SA I SE IA TEMPERATURA!] ,SI [TINETIVA BINE ] COMISIA A TRAS C
    ONCLUZIA CA COPILUL DUPA CONSULTATIA FACUTA DE DR RADU DE LA SPIT DE URGENTA FIIND DUS LA GRADI A CAPTAT UN VIRUS PERICULOS DE PNEUMONIE INTERSTITIALA CARE IN DOAR 2 ZILE A DUS LA DECESUL COPILULUI ! EI OAMENI BUNI ESTE DE NECREZUT CATE POATE SA FACA O INSTITUTIE MED DE STAT PT A-SI APARA MEDICUL CARE A COMIS MALPRAXIS! ACEASTA CONCLUZIE MINCINOASA SI DE NECREZUT A COLEG MED CA COPILUL MEU AR FI AVUT PNEUMONIE INTERSTITIALA, MA INDREPTATESTE SA CER CONTRA EXPERTIZA[ VA DATI SEAMA OAMENI BUNI CE INSEAMNA ASTA; CA TREBUIE SA IMI DEZGROP COPILASUL! DAR EU CRED CA FETITA MEA E LA D-ZEU SI NU O MAI AFECTEAZA! O SA MERG PANA LA CAPAT PT CA ASA I-AM PROMIS COPILULUI MEU PT A I SE FACE DREPTATE], DAR V-AM SPUS CATE GREUTATI IMI FACE POLITIA CARE INTARZIE EXPERTIZA ASA CUM V-AM SCRIS MAI SUS . AS VREA SA VA SCRIU CA NU SUNT DECAT O SIMPLA TAXIMETRISTA SI DE CAND MI-A MURIT FETITA M-AM ZBATUT SA STRANG SUMA DE 1000 DE RONI PT A PLATI ACEL RAPORT MED-LEG,DAR N-AM REUSIT EU PERSONAL,CI DATORITA UNEI CLIENTE MAMICA SI EA SI A FRATELUI SAU CARE ESTE AVOCAT AM REUSIT SA PLATESC RAPORTUL ESENTIAL PT A O DA IN JUDECATA PE DR RADU LUCIA ,CALAUL COPILULUI MEU! AM NEVOIE DE SUPORTUL DVS MORAL ,OAMENI BUNI SI INCURAJARILE VOASTRE PT CA ACEASTA LUPTA MA APASA FOARTE GREU PE UMERII MEI DE MAMA DE RAND ! CALVARUL MEU NU SE OPRESTE AICI! O SA VA MAI SCRIU SI DESPRE AL 2-LEA CAZ DE MALPRAXIS DIN FAM MEA[ AL 2-LEA COPIL AL MEU PIERDUT LA 7 LUNI CARE NU S-A MAI NASCUT VIU DAT UNEI ALTE DOCTORITE]…. INCHEI SPUNANDU-VA IN CONCLUZIE CA SISTEMUL MEDICAL DIN BUCURESTI MI-A OMORAT AMANDOI COPII INTR-UN AN
    FETITA DE 4 ANI SI BAIETELUL DE 7 LUNI CARE NU S-A MAI NASCUT VIU!

    E

    Reply

    • Ra
      Sep 19, 2011 @ 15:31:33

      Dumnezeule mare, nu pot sa cred ca aceste lucruri se intampla cu voia Ta!!!
      Doamna, daca va pot ajuta cu ceva, va rog sa imi spuneti. Nu stiu ce pot sa va spun si daca vreun cuvant va poate consola si/sau alunga durerea, mai ales ca nimic nu poate inlocui pierderea dvs. V-ati gandit sa faceti un blog in care sa scrieti absolut toata povestea de la inceput? Poate va fi preluata. Aveti nevoie de un avocat? Sau va ajuta cel despre care ati spus ca e fratele clientei? Exista si posib de a o da in judecata pe dr aceasta, daca o putem numi “dr”. Cand totul de desfasoara intr-o sala de judecata, poate avea alta finalizare, desi nici cu sistemul juduciar din tara noastra, nu prea m-as lauda…
      Eu incerc sa va ajut cat pot, facand publica povestea, daca va mai pot ajuta si altfel, va rog sa nu ezitati.
      Cu drag,
      Ra

      Reply

  2. Carmen
    Sep 19, 2011 @ 16:01:12

    Este ingrozitor ceea ce am citit aici! Revoltator! nu inteleg cum mai pot pune capul pe perna si adormi astfel de oameni pe care eu nu ii pot numi sub nicio forma medici (atata vreme cat asociez termenul cu niste persoane carora nu le lipseste umanitatea si in mainile carora pot incredinta fara teama viata mea si a celor dragi).
    Tremur toata cand aud astfel de cazuri – si am tot auzit in ultima vreme, din pacate. Nu stiu ce sa ii spun doamnei Elena, doar ca se aude de povestea ei infinit de trista si ca prin faptul ca a facut public cazul ei, a salvat in mod sigur sanatatea si chiar viata altor oameni. Imi dau seama ca e o consolare infima insa, in mod sigur, de astazi, voi avea grija sa imi informez prietenii, cunoscutii, familia despre aceasta poveste, pentru a nu mai “ingrosa” statele de plata ale acestor entitati.
    Ma voi ruga sa va dea Dumnezeu putere sa le faceti dreptate copiilor dumneavoastra si poate sa schimbati ceva, la scara mica, in sistemul acesta sanitar, in marea lui parte, dezastruos.
    Carmen

    Reply

  3. ELENA
    Sep 19, 2011 @ 21:46:48

    SUNT TOT EU ELENA,MAMA FETITEI DECEDATE DIN VINA DR RADU. AS VREA SA MA TIN DE CUVANT SI SA VA RELATEZ SI DESPRE CEL DE-AL 2-LEA CAZ DE MALPRAXIS COMIS DE DR TORKASHVAN CONSTANTINA IN ANUL 2005 AM RAMAS INSARCINATA SI ACEASTA DR CONSTANTINA M-A ASISTAT PE PER.,SARCINII LA RECOM SOREI MELE. TIN SA PRECIZEZ CA AM RH-UL NEGATIV SLAVA DOMNULUI SARCINA A DECURS NORMAL SI IN SEPTEMBR 2006 AM NASCUT-O PE FETITA MEA PATY SANATOASA SI FRUMOASA CA O ZANA. IN 2008 AM RAMAS INSARCINATA CU CEL DE-AL 2-LEA COPIL AL MEU ACESTA FIIND UN BAIETEL DE DATA ASTA! BUCURIA MEA ERA ASA DE MARE PT CA II DARUIAM FETITEI MELE UN FRATIOR CARE II VA DEVENI UN AJUTOR MAI TARZIU IN VIATA ( EU AVAND 35 ANI LA 1 COPIL) .CHIAR DACA I-AS FII CRESCUT SINGURA ( PT CA PE TATAL LOR NU IL INTERESA DE EI DELOC), VROIAM SA MA DEDIC IN TOTALITATE CRESTERII LOR AVAND SPRIJINUL DOAR AL FAM MELE! SI TOT ACEASTA DR TORKASHVAN M-A ASISTAT DE-A LUNGUL SARCINII .DECI IMI CUNOSTEA ISTORICUL MEDICAL,INCLUSIV FAPTUL CA AVEAM RH-UL NEGATIV! DE-ACUM INCEPE CALVARUL VIETII MELE! PE DATA DE 27 IUNIE M-AM PREZENTAT CU CONTRACTII( SARCINA MEA FIIND CAM DE 7 LUNI) LA SPIT MUNICIPAL ,EU CREZAND CA VOI NASTE LA 7 LUNI. MARE MI-A FOST MIRAREA SI MAI ALES DUREREA CAND DR REZIDENT CARE ERA DE GARDA SA IMI SPUNA CA BEBELUSUL MEU ERA MORT DE O ZI SAU DOUA SI DACA MAI INTARZIAM NUMAI 2 ORE FACEAM SEPTICEMIE SI MUREAM, LASAND-O PE FETITA MEA ORFANA! CONCLUZIA ESTE CA IMEDIAT DUPA 1-A NASTERE IN 72 ORE MAMELOR CU RH NEGATIV TREBUIE SA LI SE ADMINISTREZE UN VACCIN IMUNOGLOBULINA ANTID ,ESENTIAL PT CA CEA DE-A 2-A SARCINA SA FIE DUSA LA CAPAT IN SIGURANTA! DECI IN CONCLUZIE DOAMNA DOCTORA MI-A RECOMANDAT FEL SI FEL DE ECOGRAFII SCUMPE SI ANALIZE, DAR NU STIU DE CE NU MI-A SPUS DESPRE ACEST VACCIN ESENTIAL PENTRU A PASTRA SARCINA A 2-A. DUPA PIERDEREA COPILULUI MA INTREBAM DE CE L-AM PIERDUT, EU NESTIIND CAUZA PENTRU CA DOAMNA DOCTORA NU MI-A RECUNOSCUT NICIODATA DESPRE ACEASTA TACERE IN PRIVIINTA VACCINULUI SI IMI TOT REPETA CA NU AU FOST NICI UN FEL DE PROBLEME PE PARCURSUL SARCINII SI CA TOATE ANALIZELE ERAU BUNE. AVAND MESERIA DE TAXIMETRIST AM TOT INTREBAT DIVERSI CLIENTI CARE LUCRAU IN DOMENIUL MEDICAL SI TOTI AU AVUT O SINGURA CONCLUZIE. RH-UL MEU NEGATIV !!! ADMINISTRAREA ACESTUI VACCIN CARE LA MINE A LIPSIT.

    CONCLUZIA ACESTUI CALVAR. PIERDEREA CELOR 2 COPII AI MEI INTR-UN SINGUR AN SE DATOREAZA INDIFERENTEI, INCOMPETENTEI SI NEGLIJENTEI MEDICILOR DIN ACEST SISTEM MEDICAL ROMANESC SI AS VREA CA MESAJUL MEU CATRE PARINTII DE AZI SI DE MAINE SA FIE ACESTA: DRAGI PARINTI, MAMICI SI TATICI SA AVETI GRIJA DE VIATA COPIILOR DUMNEAVOASTRA, MAI ALES A CELOR FARA IMUNITATE(COPII PANA IN 5 ANI) SI SA NU VA INCREDETI INTR-UN SINGUR DIAGNOSTIC AL VREUNUI MEDIC SI SA MAI CONFRUNTATI SI ALTE PARERI A ALTOR MEDICI !!!

    Reply

    • Ra
      Sep 19, 2011 @ 22:00:04

      Imi pare rau, dar nu gasesc cuvinte sa va raspund. E prea dureros si nedrept ceea ce traiti dvs. Dumnezeu sa va ajute sa va gasiti linistea si acesti medici sa primeasca ceea ce merita.

      Reply

  4. Elena
    Sep 20, 2011 @ 11:09:15

    Domnisoara Ra. Indraznesc sa va intreb daca este posibil sa ma puteti ajuta cu anumite informatii in lupta aceasta a mea pentru a o putea da in judecata pe doctora deoarece mi se pun multe piedici. Una dintre piedici este faptul ca politia blocheaza dosarul si nu incepe expertiza motivand ca colegiul medicilor nu trimit actele. Avocatul despre care v-am spus nu este pe parte penala, ci pe parte civila si nu stiu ce as putea sa fac sa-i determin pe politisti sa inceapa aceasta expertiza.

    Mai am doar 3 saptamani pana voi naste si numai am mult timp ca sa ma pot deplasa unde este nevoie. Ati putea sa ma ajutati in aceasta problema ? Va multumesc anticipat. Elena

    Reply

  5. ELENA
    Sep 20, 2011 @ 14:20:10

    SUNT ELENA. D.SOARA RA,IN PRIMUL RAND NU STIU CUM SA VA MULTUMESC CA MI-ATI PUBLICAT POVESTEA,INCA NU IMI VINE SA CRED CA ALTI OAMENI AU CITIT-O. IN LEG CU AVOCATUL” MEU” ;DANSUL NU ESTE PLATIT PT CA EU NU IMI POT PERMITE ACEST LUCRU DIN MESERIA MEA DE TAXIMETRIST CU RATE LA BANCA. S-A OFERIT BENEVOL SA MA AJUTE NECONDITIONAT ,SI SA MA SPRIJINE FINANCIAR ( LUCRU PE CARE IL CONSIDER CA UN AJUTOR VENIND DIN PARTEA LUI D-ZEU !) DAR ESTE UN INCOVENIENT ;ACEST AVOCAT LUCREAZA PE PARTE CIVILA SI NU PE PARTE PENALA SI NU PREA ARE IDEE CUM SA CONTRACAREZE ACELE PIEDICI . DECI AVEM NEVOIE DE SFATURILE CUIVA CARE CUNOASTE PASII LEGALI PE CARE TREBUIE SA-I URMEZ CA SA SCAP DE ACESTE CAPCANE SI IN FINAL DOSARUL SA AJUNGA IN INSTANTA ! ACESTA ESTE STRIGATUL MEU DE AJUTOR FATA DE ORICINE MA POATE AJUTA CU UN SFAT,. SUNT DISPUSA SA MERG PANA LA CAPAT,LA CURTEA EUROPEANA A DREPTURILOR OMULUI, DAR NUMAI CU AJUTORUL AVOCATULUI CARE S-A OFERIT SA AJUTE FINANCIAR ACEASTA LUPTA DISPERATA A MEA SI CU AJUTORUL CUIVA CARE AR STII ACEI PASII LEGALI CARE AR CONTRA TOATE MASINATIUNILE CELOR CARE VOR SA MUSAMALIZEZE CAZURILE DE MALPRAXIS! OAMENI BUNI VREAU SA VA DECLAR CA NU O SA MA OPRESC NICIODATA DIN ACEASTA LUPTA DECAT CAND VOI PUNE SI EU MAINILE PE PIEPT,ASA CA FETITA MEA!

    Reply

    • Ra
      Sep 20, 2011 @ 14:29:30

      Offf, am vrut si eu la un mom dat sa dau o dr orl-ista in judecata pentru ca si-a batut joc de mine pe genul tipic romanesc, dar asta este o alta poveste. Eu am apelat la cabinetul dnului avocat Tudor Chiuariu, fostul ministru al justitiei, cu care sunt si prietena. Am stat de vorba atunci despre cazul meu cu o doamna avocat de la cabinetul dansului. Din pacate, din lipsa timpului meu liber, am renuntat la ideea de a o da in judecata, insa e posibil sa existe in cadrul cabinetului dansului un avocat care sa va poata fi de folos. Totusi, avocatul care va ajuta si va sprijina, nu cunoaste la randul lui alti avocati cu care sa se poata sfatui sau cu care sa fie prieten si in acest fel sa-i intinda lui si implicit dvs, o mana de ajutor? Eu, oricum, am sa il intreb si pe dnul Chiuariu, am sa-i trimit linkul cu povestea dvs, sa vedem daca poate sa va dea macar un sfat.

      Reply

  6. ELENA
    Sep 20, 2011 @ 16:56:36

    NICI NU STITI CAT DE MULT VA MULTUMESC .AVETI UN SUFLET DE AUR.

    Reply

    • Ra
      Sep 20, 2011 @ 17:41:26

      Nu imi multumiti, nu am facut nimic inca. Si chiar dc Tudor v-ar putea da un sfat, lui va trebui sa-i multumiti, nu mie.

      Reply

    • Ra
      Sep 23, 2011 @ 00:11:04

      La sfarsitul saptamanii gaseste timp sa se uite pe povestirea dvs si apoi o sa mai avem inca o parere. Sper sa va fie de folos, dna! Va pup!

      Reply

    • Ra
      Oct 11, 2011 @ 17:13:17

      Luati leg cu mine pe mail pt a va pune in contact cu dna avocata, adresa mea e: ra_3pop@yahoo.com
      astept mailul dvs, eventual lasati-mi si un nr de tel.

      Reply

    • Elena
      Feb 08, 2013 @ 04:01:15

      Ce mai faceti D.ra RA ? Mai va amintiti de mine? Sunt Elena, mamica indoliata.IN leg cu dosarul fetitei mele as vrea sa va spun ca in prezent acesta dat Plangerii mele la C.S.M.,se afla la Parchet pt a fii dat unor alte organe de politie,pt ca sectia 19 care s-a ocupat pana acum de dosar a incercat de 2 ori sa imi inchida dosarul in fav.,dr-tei acuzate tergiversandu-l. Nici dupa 3 ani de la moartea copilului nu m-au lasat sa ajung in Instanta prin Proces Penal(pt., ca s-a incalcat LEGEA U.P.U din c p).Nu mai stiu ce sa fac . Sunt disperata.Poate daca ar citi cineva cu ” putere ” si cu bunavointa despre cazul fetitei mele poate m-ar indruma spre directia cea buna….

      Reply

  7. Mihaela
    Feb 06, 2014 @ 18:09:53

    Multumesc pt ca ati publicat,pt ca noi mamicile sa stim despre ororile care se petrec. Chiar acum 10 min mi-am programat copilul la o consultatie orl ( sunt din Slobozia,jud Ialomita) .Am inteles ca dr doctor e din bucuresti si se numeste radu lucia. Am dat o cautare si am gasit ceea ce ati scris ( nenorocirea d-vs) .Imi pare f rau de necazul d-vs,D-zeu s-o odihneasca in pace. Maine o sa sun sa renunt la programare si o sa informez si alte mamici din orasul meu sa caute pe net inainte de o programare.

    Reply

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 337 other followers

